Klantonderzoek 2021 – geen eenrichtingsverkeer

klantonderzoek

In november 2021 hebben wij ons nieuwe Klantonderzoek met jullie gedeeld. Wij hebben hier veel reacties op ontvangen. Wij willen jullie dan allereerst ontzettend bedanken dat jullie de tijd hebben genomen om door alle vragen heen te worstelen. Het was ons uiteraard niet alleen om jullie  sterren waardering te doen, maar met name om jullie motivatie achter jullie antwoorden. Waarom heb je ingevuld dat iets beter kan of waarom iets zo geweldig is?

 

Zulke antwoorden zijn soms confronterend, maar voor ons met name een ideaal hulpmiddel om ons in te laten zien waar er verbeterpunten liggen in onze service en waar jullie behoeften liggen. Dit onderzoek was dus geen eenrichtingsverkeer en het verdwijnt niet ongebruikt in onze archieven.

We hebben al jullie input doorgenomen en zijn intern tot een selectie van onderwerpen gekomen waarin wij dit jaar verbeteringen willen gaan doorvoeren. Ook hebben we alle resultaten overzichtelijk voor jullie op een rijtje gezet. Laten we dus maar met dat laatste starten.

De resultaten van ons Klantonderzoek

We hebben voor een aantal gebieden gevraagd hoe jullie deze waarden op basis van een cijfer van 1 tot en met 10. De gemiddelden van alle deelgebieden hebben we in onderstaand schema verwerkt:

klantonderzoek resultaten

Naast het overzicht zie je het gebruik van onze apps Assu2Go en Appviseurs terug. We hebben qua apps dan ook kunnen concluderen dat nog niet iedereen bekend is met het feit dat wij naast ons assurantiepakket Assu® ook twee handige apps aan bieden: Assu2Go en Appviseurs. Hier komen we later in dit artikel dan ook nog even op terug.

En voor wie ons nog niet weet te vinden op social media… onderaan deze pagina vind je onze kanalen. Volg ons om op te hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes.

Onze acties in dit jaar

Aan de hand van de doorgegeven reacties hebben wij voor 2022 het volgende routeplan opgesteld:

 

Breder aanbod trainingen

De afgelopen jaren hanteerden wij als trainingsaanbod altijd een beginnerscursus en een gevorderden cursus als trainingsaanbod. Uit de antwoorden uit het Klantonderzoek is gebleken dat er behoefte bestaat aan meer onderwerpen en meer verdieping op bepaalde zaken. Naast de twee reeds bestaande cursussen komt er dit jaar dan ook een breder aanbod aan trainingen. Welke dat zijn kun je hier teruglezen.

Als nieuwjaarsactie hebben wij momenteel de “hoe langer hoe minder” actie. Al onze trainingen zijn €100,- ex BTW per deelnemer. Voor ieder jaar dat je gebruik maakt van Assu® krijg je 5% korting op de kosten van de training per deelnemer. Deze korting kan oplopen tot maximaal 25%.

Key user trainingen

Bij A.i. Automatsering werken wij met Key Users. Dit zijn mensen binnen de organisatie die de verbindende factor zijn tussen de organisatie van jullie als relatie en ons als software leverancier. Hij of zij is op de hoogte van alle processen binnen Assu® en weet als geen ander hoe je communiceert over problemen, suggesties of wensen binnen de software.

Voor nieuwe relaties of voor bestaande relaties die wel een opfriscursus kunnen gebruiken bieden wij in 2022 een Key User training aan die jou alles leert over het gebruik van A.i. Servicedesk en alle belangrijke instellingen binnen Assu®. In ons trainingsaanbod kun je hier meer over terugvinden. En het mooiste is….. deze training is gratis 🙂

Minstens vier educatieve webinars

Het afgelopen jaar zijn wij, mede door de corona maatregelen, begonnen met het geven van webinars. Het eerste webinar was ons “A.i. Informatief” webinar waarin we je meenamen in de nieuwe Assu® ontwikkelingen. Ook in 2022 geven wij een drietal “A.i. Informatief” webinars.

Naast de bovenstaande webinars die betrekking hebben op onze Upgrades, gaan we dit jaar ook minstens vier educatieve webinars geven. En welke dat dat zijn? In ieder geval geven wij een webinar over onze apps Assu2Go en Appviseurs, omdat gebleken is dat niet iedereen weet dat wij ook apps leveren. In dit artikel kun je meer lezen over onze apps.

Houd onze site in de gaten voor meer informatie over de webinars die volgen.

Persoonlijk telefonisch contact

In dit nieuwe jaar gaat onze afdeling Consultancy met iedereen van jullie telefonisch contact opnemen. We zullen je hiervan per e-mail op de hoogte brengen.

van postduif naar e-mail

Digitale transformatie

Wie had het vroeger kunnen bedenken? Je post niet per postduif versturen, maar met 1 druk op de knop via de digitale snelweg binnen een seconde aan de andere kant van Nederland? Dat is een waar staaltje digitale transformatie.

Nou is die postduif wel een heel simpel voorbeeld, maar we moeten ergens beginnen. Een mailing versturen per e-mail is tegenwoordig al net zo normaal als die postduif vroeger. In dit nieuwe jaar willen we jullie nog meer van dienst zijn om allerlei terugkerende processen digitaal te automatiseren met behulp van de gereedschappen die wij jou hiervoor aan kunnen bieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Workflows voor het inplannen van afspraken
  • Al je taken op 1 plek met behulp van onze Werklijst module
  • Nog meer koppelingen met extranetten van maatschappijen
  • Op maat gemaakte rapportages voor jouw bedrijf

Dit zijn zomaar drie voorbeelden van digitale processen die ervoor zorgen dat je een aantal zaken nog sneller en efficiënter uit kunt voeren. Hierdoor houd je tijd over voor zaken die er echt toe doen.

Hoe maak jij jouw bedrijf klaar voor de toekomst? Dit zal voor iedereen verschillend zijn, maar wij willen je hier in ieder geval mee helpen. Samen met onze apps en de handige functionaliteiten in Assu® helpen wij jou op weg naar de toekomst.

Digital handshake

Wij hopen dat we jullie met bovenstaand overzicht een indruk hebben kunnen geven van wat we in het nieuwe jaar van plan zijn met de punten die uit ons Klantonderzoek naar voren zijn gekomen.

Voor alle overige zaken die wij in het nieuwe jaar van plan zijn willen we jullie doorverwijzen naar ons Roadmap artikel. Hierin kun je per kwartaal bekijken wat we gaan ontwikkelen en waar we mee bezig zijn qua ontwikkelingen.

 

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...