Roadmap vierde kwartaal 2022

Roadmap

Kijk mee in onze ontwikkelkeuken

Het laatste kwartaal is alweer aangebroken. Eerder deelden we al de Roadmaps van de kwartalen die inmiddels achter de rug zijn. Vandaag willen we jullie meenemen in de ontwikkelingen voor het vierde kwartaal van dit jaar.

ASSU® UPGRADES:

Ook in het derde kwartaal hebben we volop gewerkt aan Upgrade 1.2626. We hebben deze Upgrade intern en extern uitgebreid getest en in de eerste week van oktober gaan we hem lanceren.

1 van de belangrijkste nieuwe functionaliteiten die ingaat vanaf deze release is het beveiligd inloggen via onze Identity server. Hierdoor kun je op 1 manier inloggen voor al onze applicaties via een browser (dus zowel Assu als onze apps). Let op: dit werkt niet via Internet Explorer!

Hiervoor dien je echter wel eerst je gebruikersnaam en wachtwoord aan te passen vóórdat je over kunt naar deze Upgrade. Je kunt dit al doen vanaf versie 1.2625

veilig inloggen

We starten in oktober ook met het bouwen van Upgrade  1.2627. Deze Upgrade zullen we eind februari 2023 gaan lanceren, nadat ook deze versie uitgebreid intern en extern getest is.

In december tenslotte zetten we het A.i. Stemlokaal weer open. Ditmaal voor de wensen voor Upgrade 1.2628 waar je nu je wensen voor in kunt dienen via A.i. Servicedesk.

Roadmap Q4

KOPPELINGEN:

Assu is geen op zichzelf staand pakket. We koppelen met een groot aantal partijen. Wil je weten welke koppelingen dat we aanbieden? Klik dan hier>>>

In dit kwartaal bouwen we door aan een aantal koppelingen:

MAILCHIMP KOPPELING:

Eerder dit jaar zijn we begonnen met bouwen aan een koppeling met Mailchimp. Met behulp van deze koppeling kun je vanuit Assu heel gemakkelijk een resultaat van een selectie doorsturen naar Mailchimp zodat je vervolgens vanuit Mailchimp je mailingen naar relaties kunt uitvoeren en beheren.

Mailchimp is gratis software waarmee je eenvoudig nieuwsbrieven naar al je klanten kunt versturen. Je hoeft geen programmeur te zijn om zelf makkelijk je e-mail of nieuwsbrief op te kunnen stellen. Het is een laagdrempelige marketingtool om in te zetten voor je content marketing. Op deze site kun je een overzicht krijgen van alle pluspunten van Mailchimp. De Mailchimp koppeling staat momenteel in testfase.

Meer weten over Mailchimp? Klik op de afbeelding hieronder om naar de site van Mailchimp te gaan:

Mailchimp

VOOGD EN VOOGD KOPPELING:

Ook bouwen we verder aan de Voogd en Voogd koppeling. Met behulp van de Voogd en Voogd koppeling krijg je een snelle koppeling naar het extranet van Voogd en Voogd waardoor je veilig en snel vergelijkingen kunt uitvoeren. Met 1 druk op de knop zet je je belangrijke informatie vanuit Assu door naar het extranet van Voogd en Voogd.

Het muteren en afsluiten van produkten gebeurt via een API koppeling en er vindt een twee wegs communicatie plaats. Dit wil zeggen dat het zowel mogelijk is om gegevens van Assu naar Voogd en Voogd te sturen als dat je snel gegevens van Voogd en Voogd binnen kunt halen in Assu. We bouwen aan deze koppeling tot het eerste kwartaal van 2023.

Voogd en Voogd

RISK EXPLORER KOPPELING:

Dit kwartaal bouwen we verder aan de koppeling met het programma Risk Explorer voor risico- en verzekeringsmanagement. Risk Explorer biedt je structuur en overzicht bij je risicomanagement.

Risk Explorer

HDN KOPPELING:

Een belangrijke koppeling die wij in Q3 en Q4 gaan bouwen is de HDN koppeling. Met behulp van deze koppeling kun je hypotheekberichten over en weer sturen tussen Assu en HDN. Meer informatie hierover zullen we met je delen gedurende de loop van het jaar en het begin van het nieuwe jaar. 

HDN koppeling

DDI KOPPELING:

Tenslotte bouwen we verder aan een DDi koppeling. Met behulp van de DDI koppeling krijg je toegang tot het DDi RPA platform, waarmee je informatie toe kunt voegen aan digitale dossiers, werkprocessen op kunt starten en een aantal handelingen digitaal kunt borgen.

Het DDi RPA platform wordt gebruikt bij mutatie- en prolongatie processen. Op de schade afdeling bij behandeling van schades, declaraties en excasso’s. 

Door de intelligente verwerking van verzekeringsdata bespaar je tijd en heb je minder risico op het maken van fouten die je met allerhande handmatige processen wel hebt, DDi helpt je weer een stapje verder in je digitale transformatie.

Deze ontwikkeling is op ON HOLD gezet!

DDI koppeling

 

OPTIMALISATIES:

Ook dit kwartaal gaan we verder met een aantal optimalisaties:

APPVISEURS (app en Klantportaal):

In het Appinar van 10/3 hebben jullie kennis kunnen maken met onze Appviseurs app en Appviseurs web (Klantportaal). We hebben je laten zien wat je er zoal mee kunt en hoe het eruit ziet. Ook in het vierde kwartaal van dit jaar willen we zowel de Appviseurs app als de webversie verder optimaliseren:

  • we gaan er eerst voor zorgen dat de app versie in functionaliteiten gelijk wordt aan de web versie
  • de wensen die door de pilotkantoren doorgegeven zijn bij het testen van Appviseurs web (Klantportaal) gaan we vervolgens  implementeren

Meer weten over onze Appviseurs producten? Klik op onderstaande button om naar de Appviseurs website te gaan:

Appviseurs site

OPTIMALISATIE WERKLIJST:

In het vierde kwartaal gaan we ook verder kijken waar we onze Werklijst in Assu kunnen verbeteren. We bekijken de wensen die ingediend zijn met betrekking tot de Werklijst module en daar waar nodig optimaliseren we de bestaande versie.

OPTIMALISATIE WORKFLOWS:

Tenslotte pakken we dit kwartaal de Workflows module aan. We passen onze software die achter de schermen draait aan, waardoor deze module uiteindelijk sneller en stabieler draait in Assu.

AI KLANTENPORTAAL:

Ook in het vierde kwartaal bouwen we verder aan ons Ai Klantenportaal (dit is nog een werktitel). Dit is een platform dat op een beveiligd gedeelte op onze website voor al onze klanten beschikbaar zal zijn. Je zult hier onder andere de volgende zaken aan kunnen treffen:

  • Rapportages
  • Selecties
  • Instructievideo’s
  • Workflows
  • Diverse informatie

We zullen je de komende tijd meer informatie geven over wat de exacte inhoud zal zijn van dit nieuwe portaal.

Naast bovenstaande ontwikkelingen die betrekking hebben op onze software hebben we nog drie items voor je in de planning staan:

  • een webinar naar wens
  • ons jaarlijkse klantenonderzoek
  • ons trainingsaanbod
webinars

WEBINARS:

Het afgelopen jaar hebben we een aantal webinars gegeven. Onze webinars zijn altijd informatief van aard. We hebben webinars in de serie “A.informatief” waarin we ontwikkelingen bij A.i. Automatisering delen en webinars over 1 specifiek onderwerp (bijvoorbeeld Workflows).

Wil je de inhoud van deze webinars nog een nazien of nalezen? Dan hebben we voor jou bij deze alle webinar van het afgelopen jaar nog eens op een rijtje gezet: neem een kijkje op onze webinars pagina.

  •  

In het vierde kwartaal hebben we nog 1 webinar voor je in de planning. Voor dit webinar geldt: jij bepaalt de inhoud. Laat ons weten waar jij graag meer over weet. Het onderwerp waar de meeste vraag naar is zullen we gaan bespreken. De overige punten zullen we bewaren voor het nieuwe jaar waarin we ook weer webinars zullen gaan houden.

Dit webinar zal op donderdag 1/12 gegeven worden en het duurt van 10.00 tot 11.00. Ook van dit webinar maken we weer een uitgebreid verslag met video zodat iedereen het kan zien ook al heb je niet deelgenomen.

Verslagen en video’s van eerdere webinars kun je uiteraard altijd terugvinden op onze webinars pagina>>>

KLANTONDERZOEK:

Vorig jaar zijn we gestart met ons jaarlijks klantonderzoek. Ook dit jaar hebben we in november een klantonderzoek in de planning staan. We vragen hierin een kwartier van je tijd om ons te voorzien van waardevolle informatie. Houd je inbox in de gaten voor meer informatie.

klantonderzoek

TRAININGEN:

Tenslotte hebben we ons trainingsaanbod aangevuld met de trainingen die we vanaf oktober voor je klaar hebben staan. Voor iedereen hebben we een passende training. Of je nu een beginner bent of een gevorderde Assu gebruiker. Voor Key Users hebben we zelfs een gratis training beschikbaar.

We hopen je met dit overzicht weer een inkijkje te hebben kunnen geven in onze ontwikkelkeuken 😉

Heb je hier aanvullende op-of aanmerkingen op of wil je wat vragen? Aarzel niet om contact op te nemen met onze Support afdeling.

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...