Mijn naam is Shirley en ik woon samen met mijn vriend en zoon met veel plezier in Etten-Leur. We houden ervan om gezellig met vrienden wat te ondernemen of een lekker hapje te gaan eten. Ik houd erg van de natuur en wandel dan ook graag in het bos of aan zee. Verder ben ik van het creatieve waaronder tekenen, schilderen en digital art.
Ook verrijk ik graag mijn kennis en kunde door het lezen van boeken (voornamelijk informatief), het volgen van workshops en met het zelf uitvogelen via Youtube instructie filmpjes. Voor een klein (technisch) klusje in huis steek ik ook graag de handen uit de mouwen.
Hoe ben je bij A.I. Automatisering terechtgekomen?
In 2004 ben ik afgestudeerd aan het Modelyceum te Tilburg als Middenkader Medewerker Ontwikkeling. Een mode technische opleiding. De crisis van 2008 maakte, dat ik na een tijd in de modebranche gewerkt te hebben als medewerker productontwikkeling en later als Assistent Stylist, de overstap maakte naar de detailhandel. Omdat het in de modebranche, detailhandel idem, nog steeds niet stabiel was qua baangarantie, in 2015, heb ik mij omgeschoold tot klantadviseur in de Financiële Dienstverlening en ben ik bij een bank gaan werken.
Daar heb ik na 8,5 jaar afscheid genomen en de bewuste keuze gemaakt om er fulltime te zijn voor mijn gezin. Na een jaar kwam ik tot de conclusie niet gemaakt te zijn om hele dagen thuis te zijn en wilde ik graag weer aan het werk. Dit besluit maakte ik begin januari 2025 en kort daarna ging de ‘go with the flow’ zoals ze dat noemen direct in werking.
Ik kreeg de tip door iemand die hier al werkzaam was, dat er een vacature openstond voor de functie Support Medewerker en of dat iets voor mij zou zijn. Bij het lezen van de vacature werd ik direct enthousiast. Ook waren er al mooie verhalen gedeeld over A.I. Automatisering en de fijne werksfeer op kantoor. Eind januari kwam ik op gesprek en per maart kon ik beginnen. Zo snel kan het gaan en ben ik weer met plezier aan het werk!
Wat zijn je werkzaamheden bij A.i. Automatisering?
Als Support Medewerker ontvang je telefoontjes van gebruikers met vragen over de Assu® Software. De klant helpen door de vraag goed in kaart te brengen tot aan de kern en met behulp van de nodige tools de juiste oplossing kunnen bieden in samenwerking met mijn collega’s met wie we een heel leuk team vormen.
Waar krijg je energie van?
Ik krijg energie van een goede werk flow, sociale connecties en mijn creatieve brein optimaal kunnen inzetten in de juiste balans door afwisselend ook momenten van ontspanning in te lassen.