Ontwikkel jezelf met onze trainingen
Wij houden van ontwikkelen. Onze assurantie software Assu® en onze apps Assu2Go en Appviseurs zijn continu in beweging. Maar daar laten we het niet bij. Wij bieden onze relaties ook de kans om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Hiervoor bieden wij talloze trainingen aan die je helpen om meer uit je software te halen. Dat kan op locatie of klassikaal op onze vestiging in Breda. Momenteel bieden wij uitsluitend trainingen via TEAMS aan.
Als actie hebben wij momenteel de “hoe langer hoe minder” actie. Al onze trainingen zijn €100,- ex BTW per deelnemer. Voor ieder jaar dat je gebruik maakt van Assu krijg je 5% korting op de kosten van de training per deelnemer. Deze korting kan oplopen tot maximaal 25%.
In onderstaand overzicht tref je alle Assu trainingen aan die wij je aanbieden:
1. Assu- Nieuwe gebruikers training
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- De Assu® Handleiding (onder de F1 knop of in het witte boekje)
- De informatie knop rechts onderin je scherm
- Uitleg over de cockpit en de tegels
- Verschil tussen de dossierkaart en de relatiekaart en het maken van koppelingen (wanneer wel en niet op het dossier)
- Het documentenarchief
- Mailen vanuit Assu®
- Het toevoegen van relaties en producten
- Het muteren van relaties en producten
- Taken en notitietegels in detail
- De statussen die we in Assu® gebruiken (actueel, historisch en verwijderd)
- De Assu2Go app (Assu® voor onderweg) voor nieuwe medewerkers: wat doet hij en hoe activeer je hem
2. Assu®- Ketenintegratie training (ADN en Aplaza)
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Uitleg postbussen (EMS Aplaza en I09 Solera)
- Wat zijn prolongatie berichten?
- Wat zijn overige berichten?
- Wat zijn digitale doumenten?
- Wat zijn transacties?
- Wat zijn handmatige prolongatie (polissen, abonnementen, hypotheken etc.) en wanneer prolongeer je handmatig?
- Waar zijn deze “postbakjes” te vinden?
- ADN uitleg en verwerking (in te regelen door de Key User, maar we kijken er in deze training wel even naar)
- De handleiding in Assu® en welke zoektermen je dient te gebruiken
3. Assu®- Financiële training (onderdeel van gevorderde gebruikers training)
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Facturatie
- Inregelen en verwerken van herinneringen en aanmaningen
- In- of excasseren (het aanmaken van een in- of excassobatch)
- Journaalposten
- Financiële Stamtabellen zoals bijvoorbeeld “Factuurtypes”
- RC maatschappij
- Tijdsregistratie
- Schade boekingen
- Verrekenen of samenvoegen van facturen
- Handmatig prolongeren (abonnementen, polissen)
- bankafschriften inlezen
4. Assu®- Effectief communiceren met je klant (onderdeel van gevorderde gebruikers training)
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Tijdgebonden servertaken
- Het aanmaken en gebruiken van sjablonen (standaard brieven en e-mails)
- Invulbare PDF-sjablonen
- Workflows in combinatie met automatische handelingen
- Appviseurs chatberichten en nieuwsberichten
- Documenten delen met je klanten
- Digtal signing / E-signing
5. AssuMailbox training
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Het inrichten van de AssuMailbox (module activeren, e-mail instellingen, opnieuw inloggen, accounts toevoegen)
- Uitleg van de AssuMailbox cockpit
- Instellingen account
- Koppelen en archiveren (eventueel ook automatisch)
- Handtekeningen inregelen
- Mailen via de AssuMailbox
- Effectief de mailbox gebruiken
6. Assu®- Werklijst training
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Wat doet de Werklijst?
- Wat is er voor nodig om de Werklijst te gaan gebruiken?
- inrichting Werklijst (item soorten en filters)
- Scenario’s door middel van filmpjes
- Uitleg van de Werklijst cockpit
- Het verwerken van werklijst items
7. Assu®- Workflow training
In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Soorten Workflows (Zorgplicht- en Proces Workflows)
- Wat doen Workflows
- Wanneer gebruik je Workflows
- Workflows in combinatie met automatische handelingen
- Startcondities en wanneer gebruik je deze (of niet)
- Uitleg Workflow activiteiten
- Het bouwen van een Workflow
- Waar kun je de door ons gemaakte Workflows vinden en hoe lees je ze in?
8. Assu®- Key User training
Deze training is speciaal bedoeld voor Key Users. In deze training gaan we de volgende onderwerpen behandelen:
- Jira Servicedesk (inschieten en beheren van tickets)
- Inrichting Assu® (Stamtabellen, gebruikersinstellingen, gebruikersrollen en -rechten etc.)
- Het inregelen van automatisch te verwerken digitale documenten en beschrijvingen
- De “Wat is nieuw” en waar je deze kunt vinden
- De Werklijst en andere onderwerpen van trainingen
- Het proces van “De weg van de wens”
- Onze Meetup Community
- Updates en Upgrades (wat is het verschil en waar vind je de informatie hierover)
- Koppelingen (Assu® is namelijk geen alleenstaand pakket)
- Dataverrijking prepaid tegoed
Naast de bovengenoemde trainingen die wij klassikaal of via Teams aanbieden, hebben we ook een aantal trainingen die we op basis van losse consultancy aanbieden. Deze trainingen zijn gericht op kantoor specifieke processen die voor iedereen verschillend kunnen zijn. Onze consultant zal samen met jou jouw processen doornemen en samen de rapportages en/of selecties opmaken.
9. Assu®- Rapportages (losse consultancy)
We leren je in deze training alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan met rapportages die specifiek voor jouw bedrijf in te richten zijn.
10. Assu®- Selecties (losse consultancy)
In deze training leren we je alles over selecties die je bijvoorbeeld kunt maken als basis voor mailingen die je naar je klanten gaat sturen.
We hopen je hiermee een zo compleet mogelijk beeld te hebben gegeven van alle trainingen die we voor je beschikbaar hebben. Meer informatie over kosten en data kun je hier terugvinden.
Met vriendelijke groeten,
Team A.i. Automatisering