Vakantie, bereikbaarheid en support

zomerse selecties

Het is weer zover….. de zomervakantie staat voor de deur.  Maar niet voor iedereen is dat het geval. Voor degenen die “alleen” op kantoor achterblijven en niet weten wat ze met hun vragen of problemen met betrekking tot Assu® aan moeten nu hun alwetende collega’s of Keyuser op vakantie zijn hebben we wat nuttige informatie verzameld:

Ticketsysteem:

Voor al je vragen, problemen of opmerkingen hebben wij een heel handig ticketsysteem: A.i. Servicedesk. Hierin voer je je vraag, wens of verbeteringsverzoek en je krijgt automatisch een terugkoppeling wanneer je verzoek in behandeling is genomen. Jij of je collega’s kunnen dus altijd zien wat de status van je verzoek is.

Let erop dat je altijd 1 item per keer als ticket aanmaakt. Heb je meerdere problemen, leg meerdere tickets aan en verzamel geen items. Het voordeel van 1 probleem per ticket is allereerst dat het sneller opgepakt is en ten tweede zoekt het later gemakkelijker terug als je in je tickets gaat terugzoeken.

In ons ticketsysteem kun je terecht voor:

  • problemen met je software
  • wensen met betrekking tot nieuwe functionaliteiten
  • vragen over de informatievoorziening

 

 

Informatie:

Wil je iets weten over een functionaliteit binnen Assu®? We hebben een uitgebreide digitale handleiding ter beschikking. In je Assu® pakket kun je deze bereiken door op de F1 knop van je toetsenbord te drukken.

Ook op onze site kun je een link vinden naar de handleiding van Assu®, Appviseurs en Assu2Go:

 

Bereikbaarheid:

Onze Support afdeling is op werkdagen geopend van 8.30 tot 16.50. Wij zijn dan telefonisch bereikbaar.

Bovenstaand kort samengevat:

  • heb je een probleem of vraagstuk: probeer eerst de oplossing in onze handleiding te vinden.
  • vind je daar geen oplossing voor je vraagstuk….maak een ticket aan via A.i. Servicedesk.
  • is het echt een brandende kwestie of kun je niet werken met je systeem? Neem dan telefonisch contact met onze Support afdeling op.

 

Wij hopen dat je met behulp van bovenstaande informatie je weg kunt vinden als je vragen ,opmerkingen of problemen hebt.

Ben je zelf nog niet op vakantie geweest… wij willen iedereen een heel fijne vakantieperiode toewensen. Hopelijk komt de zon ook weer snel tevoorschijn.

fijne vakantie

 

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...