Verslag A.informatie webinar 3-2-2022

Ainformatief

Op 3 februari 2022 hebben wij onze tweede webinar gehouden in de serie  “A.informatief”. In deze serie webinars nemen we je na iedere Upgrade mee in de ontwikkelingen die we gedaan hebben in de afgelopen Upgrade en kijken we vooruit naar de nieuwe ontwikkelingen waar we mee bezig zijn. Voor dit webinar ging het dus over Upgrade 1.2624 die we eind januari voor je gelanceerd hebben en Upgrade 1.2625 die we in mei in de planning hebben staan.

In dit artikel willen we jullie nog een keertje meenemen naar dit webinar zodat we iedereen (of je nu deelgenomen hebt of niet) even bij kunnen praten over onze ontwikkelingen:

Bij A.i. Automatisering zijn we volop in ontwikkeling. Een aantal ontwikkelingen waarop we teruggeblikt hebben in dit webinar is:

 

ASSU® ONTWIKKELINGEN:

Naast de ontwikkelingen die je in onze wat is nieuw artikelen kunt lezen hebben we ons de afgelopen tijd ook bezig gehouden met een aantal grote projecten waaronder:

 

AssuMailbox:

Zonder mailbox kunnen we al lang niet meer. De tijd van postduiven is al lang voorbij. Maar zonder Outlook kun je binnenkort wel. Met behulp van de AssuMailbox kun je namelijk vanuit Assu® e-mailen zonder dat je daarvoor een koppeling met Outlook nodig hebt. Je kunt dan niet alleen e-mails versturen en ontvangen vanuit Assu®, maar ook mails archiveren direct in het docarchief van de relatie.

Wil je ook gebruik gaan maken van deze gratis module? Lees in dit uitgebreide artikel hoe je deze handige module kunt laten activeren.

In onze Assu® handleiding onder de F1 knop van je pakket hebben wij een uitleg staan waarin je precies terug kunt vinden hoe de AssuMailbox werkt. Klik hier hier om naar de handleiding over de AssuMailbox te gaan.

AssuMailbox plaatje

Werklijst:

Een ander nieuw product wat we ontwikkeld hebben is de Werklijst. Als je gebruik maakt van de Werklijst hoef je niet langer overal in je systeem berichten, taken en e-mails te zoeken die met 1 bepaald onderwerp te maken hebben, maar zal je op 1 plek alles terug kunnen vinden. Hiermee bespaar je jezelf veel tijd en ga je een stuk efficiënter werken.

Met behulp van de Werklijst komen namelijk alle berichten, taken en e-mails op 1 plek terecht, waar je met behulp van filters zelf aan kunt geven wat je wilt zien.  Zo kun je bijvoorbeeld aangeven dat je voor de schade afdeling alle berichten, taken en documenten op je scherm wilt zien.

De Werklijst dien je evenals de AssuMailbox “aan” te laten zetten. Lees meer over de Werklijst en hoe je jezelf aan kunt melden voor de bijbehorende Werklijst training in dit artikel.

Ook dit product heeft al een plekje in onze Assu handleiding gekregen en kun je hier bekijken.

Meer leren over de Werklijst of over de Assumailbox? Schrijf je dan in voor 1 van onze trainingen. Want in ons vernieuwde trainingsaanbod voor 2022 hebben deze beide producten ook allebei een eigen training gekregen. Klik op onderstaande afbeelding om naar ons trainingsaanbod te gaan en ontdek daar al onze trainingen. Ontdek hier ook onze visie op ontwikkeling:

trainingen

Diverse koppelingen:

Assu® biedt vele koppelingen. In onderstaande afbeelding vindt je een overzicht van alle pakketten waarmee wij koppelen. Mis je hier nu koppelingen in? Geef dat aan ons door door middel van een wens. Als het dan weer tijd is om het A.i. Stemlokaal te openen kun je samen met andere Assu® gebruikers discussiëren over je wens waarin je je koppeling indient.

Wil je weten welke koppelingen wij aanbieden? Klik dan hier>>> voor het totale overzicht van al onze koppelingen.

De afgelopen jaren hebben we de volgende koppelingen gerealiseerd:

  • Koppeling met DIAS Advies Cloud
  • Koppeling met iDEAL
  • Koppeling met CM
  • Koppeling met VKG
  • Koppeling met VCN

 

De DIAS Advies koppeling biedt een adviespakket voor verzekeringen en hypotheken. U kunt snel en eenvoudig gegevens exporteren naar DIAS Advies. Doordat alles digitaal gaat bent u verzekerd van een snelle en veilige informatiestroom. Wij ondersteunen ook de DIAS Advies Cloud koppeling.

 

Als je gebruik maakt van onze Appviseurs app of web, dan heb je de mogelijkheid om in de app facturen te betalen door middel van iDEAL. Dit is erg handig omdat je overal gewoon via je telefoon even snel en veilig je facturen kunt betalen. Je dient hiervoor wel eerst een abonnement af te sluiten bij CM (zie hieronder).

 Voor onze Digital Signing maken wij gebruik van de software van CM. Door middel van Digital Signing heeft u de mogelijkheid om bijvoorbeeld offertes digitaal naar uw relaties te versturen. Uw relatie kan deze vervolgens overal en altijd digitaal onderteken en per e-mail retourneren:

  • snel
  • veilig
  • kosten besparend

 

Ook voor het betalen van facturen via onze Appviseurs app maken we gebruik van CM. Je dient namelijk een abonnement bij CM af te sluiten om met iDEAL aan de slag te kunnen gaan.

Met behulp van de VKG koppeling kun je vanaf de relatiekaart in Assu® een relatie invoeren of bijwerken op het extranet van VKG. De gegevens van Assu® en VKG worden hierbij met elkaar vergeleken zodat er geen risico is op dubbele gegevens. Als de relatie bekend is in Assu® en bij VKG kun je vanaf dezelfde plek in Assu ook een polis aanvraag gaan doen bij VGK. Ook kun je vanaf de poliskaart in Assu® naar het VKG extranet gaan. 

Momenteel hebben we de koppeling met VCN in pilot staan bij onze pilotkantoren. Met behulp van de VCN koppeling hoef je niet langer handmatig je gegevens in te voeren op de site van VCN, maar kun je door middel van 1 druk op de knop vanuit je relatiekaart in Assu® al je relatiegegevens doorzetten naar de VCN site. Dit scheelt onnodig typewerk en is snel en veilig.

digital signing

Digital Signing:

Een laatste zeer handige optie die wij recentelijk in Assu® hebben gebouwd is “Digital Signing”. Hiermee kun je snel en veilig belangrijke stukken zoals bijvoorbeeld offertes naar je klanten e-mailen en digitaal laten tekenen.

Enkele voordelen zijn:

  • je kunt je stukken beveiligd verzenden
  • je bespaart jezelf een hoop tijd omdat alles digitaal gaat
  • je spaart het milieu omdat je geen onnodige papierstromen meer hebt

De kosten voor de te ondertekenen stukken verlopen via data verrijking en bedragen €1,- per verzonden bericht.

Lees alles over Digital Signing in dit artikel.

 

ONTWIKKELINGEN IN ONZE APPS:

We hebben niet alleen hard gebouwd in Assu®, maar ook aan onze apps Appviseurs en Assu2Go is volop ontwikkeld.

Onze apps zijn te downloaden in de appstore en met een certificaat te installeren (neem contact op met onze Support afdeling voor meer informatie).

apps bij elkaar

Appviseurs app en web:

Onze Appviseurs app , waarmee je eindklant met zijn of haar adviseur kan communiceren is dit jaar in een nieuw jasje gestoken waardoor deze app dezelfde look en feels heeft als onze andere app: Assu2Go. De Appviseurs app is te gebruiken op smartphone en tablet.

Ook hebben we een Appviseurs web versie gemaakt die je op een pc of tablet kunt gebruiken zodat je niet afhankelijk bent van een telefoon. Deze pc versie noemen we het “Appviseurs Klantportaal” en deze nieuwe versie van de bekende smartphone app staat momenteel in de pilotfase bij onze testkantoren en we hopen deze eind Q1 uit de testfase te hebben.

Ook kun je met behulp van zowel Appviseurs app als web nu ook facturen betalen door middel van iDEAL. Je dient hier alleen een abonnement voor af te sluiten bij CM. Meld je hier aan bij CM>>>

Het betalen van facturen via iDEAL biedt de volgende voordelen:

  • je facturen betalen waar en wanneer jij wilt
  • snel je facturen betalen
  • veilig je facturen betalen

Onze beide Appviseurs apps hebben tevens hun eigen nieuwe website gekregen: Home – Appviseurs.nl

 

Assu2Go app:

Naast de Appviseurs app hebben we ook nog de gratis Assu2Go app, waarmee je als adviseur onderweg een aantal handelingen uit kunt voeren zoals:

  • chatten met je collega’s terwijl je onderweg bent
  • afspraken maken via je online agenda
  • taken beheren via je takenoverzicht

 

Lees hier meer over onze Assu2Go app.

Voogd en Voogd samenwerking

SAMENWERKING VOOGD EN VOOGD:

Het afgelopen jaar hebben we het al gedeeld in dit artikel. We zijn een samenwerking aangegaan met Voogd en Voogd. Samen hopen wij het onafhankelijke mediair nog beter te kunnen bedienen.

 

klantonderzoek

KLANTONDERZOEK:

Afgelopen jaar hebben we in november ons eerste Klantonderzoek gehouden.  We hebben al jullie input doorgenomen en zijn intern tot een selectie van onderwerpen gekomen waarin wij dit jaar verbeteringen willen gaan doorvoeren. Ook hebben we alle resultaten overzichtelijk voor jullie op een rijtje gezet. Laten we dus maar met dat laatste starten.

De resultaten van ons Klantonderzoek:

We hebben voor een aantal gebieden gevraagd hoe jullie deze waarden op basis van een cijfer van 1 tot en met 10. De gemiddelden van alle deelgebieden hebben we in onderstaand schema verwerkt:

Naast het overzicht zie je het gebruik van onze apps Assu2Go en Appviseurs terug. We hebben qua apps dan ook kunnen concluderen dat nog niet iedereen bekend is met het feit dat wij naast ons assurantiepakket Assu® ook twee handige apps aan bieden: Assu2Go en Appviseurs. Hier komen we later in dit artikel dan ook nog even op terug.

En voor wie ons nog niet weet te vinden op social media… onderaan deze pagina vind je onze kanalen. Volg ons om op te hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes.

Onze acties in dit jaar:

Aan de hand van de doorgegeven reacties hebben wij voor 2022 het volgende routeplan opgesteld:

Breder aanbod trainingen:

De afgelopen jaren hanteerden wij als trainingsaanbod altijd een beginnerscursus en een gevorderden cursus als trainingsaanbod. Uit de antwoorden uit het Klantonderzoek is gebleken dat er behoefte bestaat aan meer onderwerpen en meer verdieping op bepaalde zaken. Naast de twee reeds bestaande cursussen komt er dit jaar dan ook een breder aanbod aan trainingen, waaronder:

  • een beginners training
  • een financiële training
  • een Werklijst training
  • een effectief communiceren training (waarin je oa meer leert over sjablonen en tijdgebonden servertaken)
  • een keten integratie training (ADN en Aplaza)
  • een AssuMailbox training
  • een Workflows training
  • een rapportages training (op basis van consultancy)
  • een selecties training (op basis van consultancy)

 

Als nieuwjaarsactie hebben wij momenteel de “hoe langer hoe minder” actie. Al onze trainingen zijn €99,- ex BTW per deelnemer. Voor ieder jaar dat je gebruik maakt van Assu krijg je 5% korting op de kosten van de training per deelnemer. Deze korting kan oplopen tot maximaal 25%.

Lees alles in detail in ons trainingsaanbod voor 2022>>>

 

Key user trainingen:

Bij A.i. Automatisering werken wij met Key Users. Dit zijn mensen binnen de organisatie die de verbindende factor zijn tussen de organisatie van jullie als relatie en ons als software leverancier. Hij of zij is op de hoogte van alle processen binnen Assu® en weet als geen ander hoe je communiceert over problemen, suggesties of wensen binnen de software. 

Voor nieuwe relaties of voor bestaande relaties die wel een opfriscursus kunnen gebruiken bieden wij in 2022 een Key User training aan die jou alles leert over het gebruik van A.i. Servicedesk en alle belangrijke instellingen binnen Assu®. In onstrainingsaanbod kun je hier meer over terugvinden. En het mooiste is….. deze training is gratis 🙂

webinars

Minstens vier educatieve webinars:

Het afgelopen jaar zijn wij, mede door de corona maatregelen, begonnen met het geven van webinars. Het eerste webinar was ons “A.i. Informatief” webinar waarin we je meenamen in de nieuwe Assu ontwikkelingen. Ook in 2022 geven wij een drietal “A.i. Informatief” webinars.

Naast de bovenstaande webinars die betrekking hebben op onze Upgrades, gaan we dit jaar ook minstens vier educatieve webinars geven. En welke dat dat zijn? In ieder geval geven wij een webinar over onze appsAssu2Go en Appviseurs, omdat gebleken is dat niet iedereen weet dat wij ook apps leveren. In dit artikel kun je meer lezen over onze apps. Het webinar over onze apps zal plaatsvinden op donderdag 10 maart van 10.00 tot 10.30. 

Houd onze site in de gaten voor meer informatie over de webinars die volgen.

 

Persoonlijk telefonisch contact:

In dit nieuwe jaar gaat onze afdeling Consultancy met iedereen van jullie telefonisch contact opnemen. We zullen je hiervan per e-mail op de hoogte brengen.

 

traject stemlokaal

We zijn het afgelopen jaar begonnen met een systeem waarin je via A.i. Servicedesk niet alleen maar storingen kan loggen, maar ook wensen in kunt dienen. Heb je een idee waarvan je vindt dat ook andere Assu gebruikers daar gebaat bij kunnen zijn? Dien dit idee dan in als een wens. Wij bekijken alle ingebrachte wensen en verzamelen deze wensen een paar keer per jaar in ons A.i. Stemlokaal. Gedurende 3 weken heeft iedereen met toegang tot onze A.i. Servicedesk de mogelijkheid om te stemmen op zijn of haar favoriete wens en campagne te voeren voor wensen in de A.i. Community.

Na drie weken sluiten wij het A.i. Stemlokaal om de stemmen te tellen en de Roadmap op te maken. In deze Roadmap kun je het ontwikkelplan terugvinden voor de nieuwste Assu Upgrade. Momenteel is de Roadmap van 1.2625de meest actuele Roadmap. Punten hieruit die wij intern al getest hebben kun je al terugzien in de wat is nieuw n deze versie (staat uiteraard nog niet in jouw Assu beschikbaar omdat deze versie nog niet gelanceerd is!)

Meer details over dit traject kun je teruglezen in dit artikel.

Het hele traject van stemmen, Roadmap, bouwen, testen en het uiteindelijk lanceren van de komende nieuwe Upgrade 1.2625 verloopt via onderstaande kalender:

Op 7 maart beginnen we zelfde cyclus voor versie 1.2626 met drie weken stemmen op de wensen die je via A.i. Servicedesk in hebt kunnen schieten. Lees hierover meer onderaan dit artikel.

 

Lopende projecten

In deze paragraaf delen we graag de lopende projecten met je. Dit zijn projecten waar we in het eerste kwartaal mee bezig zijn en die je later dit jaar in Assu® terug kunt zien. We maken voor het gemak even een onderscheid tussen:

  • Koppelingen
  • Digitale transformatie
  • DFO onderzoek
  • A.i. Automatisering: ook op social media te volgen

 

KOPPELINGEN:

We werken momenteel aan de volgende koppelingen:

 

Mailchimp koppeling:

In het eerste kwartaal werken wij aan een koppeling met Mailchimp. Met behulp van deze koppeling kun je vanuit Assu heel gemakkelijk een resultaat van een selectie doorsturen naar Mailchimp zodat je vervolgens vanuit Mailchimp je mailingen naar relaties kunt uitvoeren en beheren.

Mailchimp is gratis software waarmee je eenvoudig nieuwsbrieven naar al je klanten kunt versturen. Je hoeft geen programmeur te zijn om zelf makkelijk je e-mail of nieuwsbrief op te kunnen stellen. Het is een laagdrempelige marketingtool om in te zetten voor je content marketing. Op deze site kun je een overzicht krijgen van alle pluspunten van Mailchimp.

 

Voogd en Voogd koppeling:

Met behulp van de Voogd en Voogd koppeling krijg je een snelle koppeling naar het extranet van Voogd en Voogd waardoor je veilig en snel vergelijkingen kunt uitvoeren. Met 1 druk op de knop zet je je belangrijke informatie vanuit Assu® door naar het extranet van Voogd en Voogd.

Het muteren en afsluiten van producten gebeurt via een API koppeling en er vindt een twee wegs communicatie plaats. Dit wil zeggen dat het zowel mogelijk is om gegevens van Assu® naar Voogd en Voogd te sturen als dat je snel gegevens van Voogd en Voogd binnen kunt halen in Assu®.

De Voogd en Voogd koppeling werkt zowel bij Klik & Sluit als het Voordeelpakket.

digitale transformatie

DIGITALE TRANSFORMATIE:

Heb je ook weleens het idee dat de wereld buiten jouw bedrijf sneller verandert dan die er binnen? Of dat de technologische ontwikkelingen zo snel gaan dat je ze niet bij kunt houden? Dan kun je misschien wel hulp gebruiken bij jouw kennismaking met Digitale Transformatie.

Dit jaar hebben wij van A.i. Automatisering een project opgestart waarin we onze relaties daar waar mogelijk gaan ondersteunen in een stuk Digitale Transformatie. Digitale Transformatie is een erg ruim begrip, maar waar wij je erg goed mee kunnen helpen is het digitaliseren van een aantal fysieke processen en je hiermee heel wat werk uit handen kunnen nemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Workflows: om terugkerende processen te automatiseren
  • Selecties: om efficiënt mailingen voor te bereiden
  • Werklijst: om al je binnenkomende digitale post op 1 locatie af te kunnen werken

 

Dit is nog maar een kleine selectie die je ook terug kunt vinden bij ons trainingsaanbod. Neem gerust eens contact op met 1 van onze consultants om te bespreken wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van Digitale Transformatie.

 

DFO ONDERZOEK:

In maart is het weer zover. Bureau DFO zal zijn jaarlijkse DFO onderzoek weer houden. We hopen dat zoveel mogelijk kantoren de vragenlijst weer invullen zodat wij een goed beeld krijgen van jullie bevindingen.

Hierbij hebben wij ook een verzoek voor jullie. We hebben gemerkt dat 1 van de vragen is: “Hoe waarderen jullie de software bij 1-advies, 2-nazorg, 3-bemiddeling?”. Sommige Assu gebruikers zijn niet goed op de hoogte van de vele mogelijkheden op dit gebied binnen Assu en geven daarom bij dit onderdeel een onvoldoende. Mocht dit bij jullie toevallig het geval zijn: neem gerust contact met ons op met je vraag wat we voor je kunnen betekenen op 1 van deze 3 gebieden in plaats van gelijk een negatieve beoordeling neer te zetten 😉

Met behulp van onze Workflows en Rapportages kan Assu bijvoorbeeld al erg veel betekenen op de bovenstaande 3 gebieden.

Voip koppeling

SOCIAL MEDIA…

Wij laten niet alleen van ons horen via onze nieuwsberichten en uitgelicht artikelen, maar posten ook regelmatig op social media. Volg jij ons al? Onderaan deze pagina kun je onze social media kanalen vinden.

 

LAST BUT NOT LEAST…

Tenslotte hebben we een klein tipje van de sluier gelicht van ons nieuwe project “Assu2.0”. Dit is een geheel nieuwe webbased versie van Assu die wij in de loop van 2022 stapje voor stapje gaan uitrollen. In onderstaand plaatje kun je een mockup scherm van de nieuwe cockpit bekijken. Beweeg de slider van links naar rechts om de twee cockpits te zien:

De huidige Assu zal niet gelijk komen te vervallen. Assu 1.0 en 2.0 blijven in een hybride versie naast elkaar bestaan waarbij ze gebruik maken van 1 database. Als de nieuwe versie dan eindelijk helemaal af is kan de oude versie “losgekoppeld” worden en kan gebruikt de nieuwe versie alle gegevens die in de database staan waar de oude versie ook gebruik van maakte:

 

SCHRIJF ALVAST IN JE AGENDA:

Het eerstvolgende A.informatief webinar staat al klaar in onze agenda. Zet je hem ook in die van jou vast?

  • 21 april 2022: 10.00-11.00: webinar tergblik op Upgrade 1.2625, vooruitblik naar 1.2626 en een live demo van Assu2.0
  • 10 maart 2022: 10.00-10.30 Appinar: het webinar over Appviseurs en Assu2Go. 

 

VRAGEN:

De vragen die wij binnen hebben gekregen tijdens ons webinar hebben we geordend onderaan deze pagina. 

vragen webinar

Wij hopen dat we iedereen hiermee een goed beeld hebben kunnen geven van alle ontwikkelingen binnen A.i. Automatisering. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

 
 

Q EN A

Tijdens dit webinar was er ook tijd voor vragen. Maar omdat we in een kwartier tijd niet alle vragen konden beantwoorden, hebben we hieronder een overzichtje gemaakt van de veelgevraagde zaken en er ook gelijk een antwoord bij gezet. Waarbij wij willen zeggen: kan er nu iets niet en wil je dat dat wel kan in de toekomst? Meld de functionaliteit aan als wens via onze A.i. Servicedesk.

  • Kun je in de AssuMailbox bij een klant die voor zowel een zakelijke als een privé klant hetzelfde e-mailadres gebruikt de e-mails automatisch koppelen?

Nee, helaas werkt dit niet zo. De AssuMailbox koppelt alleen aan de hand van unieke e-mailadressen.

  • Is er een video beschikbaar over de AssuMailbox.

We hebben momentele geen video beschikbaar over de AssuMailbox. Wel hebben we een uitgebreide handleiding beschikbaar onder de F1 knop in je Assupakket en komt er in de loop van dit jaar ook een webinar over de Assumailbox. We hebben ook nog een training beschikbaar die specifiek over de Assumailbox gaat.

  • Kun je een verzamelmailbox operationeel maken?

Ja dat kan. Je kunt bijvoorbeeld een info mailbox aanleggen of een schade inbox.

  • Heb je in de AssuMailbox dezelfde functionaliteiten en iconen als in Outlook of zijn deze gelijk aan die van het mailen via Assu?

De AssuMailbox heeft meer functionaliteiten dan het standaard mailen via Assu. We hebben geen tweede Outlook gebouwd, maar we hebben veel extra functionaliteiten erin zetten. In  de handleiding onder de F1 knop in Assu kun je hier alles over terug lezen.

  • Hoe kun je het Appviseurs portaal gaan gebruiken naast je Appviseurs app?

Neem altijd contact op met onze Servicedesk voor het activeren van zowel je Appviseurs app als ook het Appviseurs klantportaal (de dienst dient namelijk geactiveerd te worden. Ze kunnen uiteraard uitstekend naast elkaar functioneren.

  • Kan ik Appviseurs ook voor 1 klant aanzetten of kan het enkel met alle klanten tegelijk?

Appviseurs kan zowel voor 1 klant als voor je gehele klantenbestand tegelijk aangezet worden.

  • Werkt de iDEAL betaalfunctie alleen met Appviseurs?

ja dat klopt. Je klantenkrijgen binnen Appviseurs app en web de mogelijkheid om facturen te betalen door middel van iDEAL.

  • Kan ik bij Digital Signing ook vragen laten beantwoorden door  mijn klanten in de PDF?

Als je de Digital Signing aan je invulbare PDF koppelt dan kun je ook vragen stellen aan je klanten.

  • Wat zij n de kosten voor Digital Signing?

De kosten voor Digital Signing bedragen 1 Euro per verzonden bericht. Deze kosten worden via je prepaid tegoed verrekend.

  • Moet je specifieke zaken inrichten voor Digital Signing?

Ja, voordat je begint met Digital Signing dien je een aantal zaken in te regelen. Het gaat hierbij met name om rapportages en sjablonen. Lees hier meer over rapportages en sjablonen voor Digital Signing>>>

  • Is er meer bekend over het meer gaan gebruiken van de Meetup Community?

Wij hebben deze Community opgezet zodat onze klanten onderling met elkaar kunnen praten over bijvoorbeeld wensen en stemmen. Wij hebben hier zelf enkel een modererende rol in.

  • Wij werken  nog niet met versie 1.2624.Moeten wij dit actief aanvragen of krijgen we vanzelf de Upgrade aangeboden?

Je krijgt hem vanzelf, maar als je er eerder mee wilt gaan starten kun je gerust even contact opnemen met onze Support afdeling.

  • Komt er ook een training over sjablonen?

Sjablonen komen aan bod in de training effectief communiceren

  • Werkt de Voogd en Voogd koppeling ook bij het Voordeelpakket?

Ja, de Voogd en Voogd koppeling werkt zowel bij Klik & Sluit als het Voordeelpakket.

  • Is donderdag de vaste dag voor webinars?

Ja, we houden onze webinars gedurende het jaar op een donderdag en we starten dan om 10.00

Wij hopen dat wij met dit overzicht al jullie vragen beantwoord hebben die jullie hadden na ons webinar. Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze Support afdeling.

met vriendelijke groeten,

team A.i. Automatisering

 
demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...