Op 22 mei 2025 hebben we een webinar gehouden over de Assu®Store.
We hebben een demonstratie gegeven van wat je allemaal uit de Assu®Store kunt halen en wat het voor jouw organisatie kan betekenen. Was je er niet bij? Geen probleem. Lees onderstaand verslag of bekijk de video en je bent helemaal klaar om aan de slag te gaan.
Wat kan ik vinden in de Assu®Store?
Op dit moment hebben we een ruim aanbod van producten die je gratis kunt downloaden. Denk hierbij aan onderstaande opties:
Geef je digitale transformatie een boost met onze workflows. Automatiseer je veel voorkomende processen en bespaar jezelf een hoop werk.
Met onze standaardselecties kun je makkelijk een aantal gegevens ophalen die als basis kunnen dienen voor een mailing naar jouw klanten.
Rapportages maken moeilijk? Niet met ons standaard aanbod aan rapportages. Je hoeft alleen het logo/watermerk van jouw bedrijf nog erin te zetten om ermee aan de slag te kunnen gaan.
Onze sjablonen zijn de basis voor mails die jij aan jouw klanten kunt sturen. Ook hebben we een aantal invulbare PDF sjablonen voor je beschikbaar.
We hebben momenteel twee handige schade aangifte formulieren in ons assortiment waarmee je eenvoudig door Assu® je formulieren op laat maken zonder zelf met pen nog iets te hoeven invullen.
Inventarisatieformulieren, nazorgscans… geen probleem met de slimme formulieren tool. We hebben een paar slimme formulieren voor je klaarstaan in de Assu®Store.
Maak voordat je bestanden gaat importeren in je Assu® applicatie altijd eerst een backup. Zorg er ook voor dat je de bestanden niet hernoemt omdat Assu® bij sommige bestanden de benamingen nodig heeft voor een optimale werking van het pakket.
Waar vind ik de Assu®Store?
De Assu®Store is enkel toegankelijk voor onze eigen klanten. Via het Support Klantenportaal kun je in de Assu®Store komen.
Wat is nieuw in de Assu®Store?
De Assu®Store heeft een eigen wat is nieuw pagina. Deze staat in het Support Portaal tussen de andere wat is nieuw pagina’s. De pagina is up to date en je kunt hem vinden via onderstaande knop:
Hoe werkt het?
In de Assu®Store kun je door middel van een eenvoudig filter jouw producten laten tonen. Zoek je bijvoorbeeld een factuur rapportage? Vouw dan de categorie “Rapportage” open en vink “Factuur rapportage” aan.
Je krijgt nu ons aanbod van factuur rapportages te zien. Maak de keuze welke factuur rapportage je wilt bestellen. In dit voorbeeld kiezen we een algemene factuur:
Kies voor “Toevoegen aan winkelwagen” om het formulier in je mandje te leggen.
Klik bovenaan je scherm op het winkelwagentje om je bestelling definitief te maken. Klik op de knop “Afrekenen” als je helemaal klaar bent. Wil je toch verder winkelen dan kan dat door op “Bekijk winkelwagen” te klikken en verder te gaan met winkelen.
Door op “Afrekenen” te klikken kom je in het checkout formulier terecht waar je je bedrijfsgegevens dient te vullen voordat je definitief op “Bestelling plaatsen” klikt:
Je laatste scherm is het overzicht scherm waar je de bestelling nog een keer ziet staan. Door daar op de groene knop te klikken kun je ook gelijk je download ophalen die je ook per e-mail als bestand toegestuurd krijgt:
Een download besteld... en nu?
Je hebt zojuist een download besteld via onze Assu®Store. Je krijgt hiervan een bevestiging binnen per e-mail. In de e-mail staat een .ZIP bestand dat je ergens op je pc dient op te slaan (je bureaublad bijvoorbeeld). Importeer het bestand vervolgens in Assu® bij de juiste categorie (selecties, sjablonen, rapportages of workflows). Slimme formulieren importeer je uiteraard in de slimme formulieren tool.
We hebben per download categorie een linkje naar de Assu® handleiding geplaatst zodat je gemakkelijk kunt zien hoe je het betreffende bestand importeert in Assu®.
Je account
Bovenaan je scherm vind je je account:
Door op het poppetje te klikken kom je in je persoonlijke account terecht waar je al je bestellingen kunt bekijken en indien nodig altijd nog een keer kunt downloaden.
Waarom kiezen voor de Assu®Store
In de Assu®Store vind je een ruim aanbod van gratis downloads. Waarom zelf aan de slag als je kant en klare producten bij de hand hebt?
Gratis downloads
Omdat alles al duur genoeg is hebben we voor jou gratis bestanden klaarstaan om te downloaden.
Regelmatig updates
Het aanbod is actueel. We werken de downloads regelmatig bij.
Aanpasbaar
Daar waar aangegeven kun je de templates geheel naar wens aanpassen aan je eigen huisstijl en processen.
Optimaliseer je processen
Met de gratis workflows kun je jouw processen nog verder automatiseren.
Dit webinar nog een keer terugkijken?
Klik dan op onderstaande afbeelding om een video van het webinar te bekijken.
Wij hopen dat we iedereen hiermee een goed beeld hebben kunnen geven van alle ontwikkelingen binnen A.i. Automatisering. Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten,
Team A.i. Automatisering
Trek in meer?
Heb je na het volgen van dit webinar honger naar meer kennis? Schrijf je dan nu alvast in voor ons WeGroup webinar op 12 juni aanstaande via onderstaande knop:
Q&A bij dit webinar
Tijdens dit webinar was er ook tijd voor vragen. Hier onder vind je de antwoorden op de gestelde vragen:
Nieuwe artikelen in de store zijn gemarkeerd met een oranje knopje “Nieuw”. Ook vind je bovenaan de store een regel tekst met een directe link naar de eigen wat is nieuw pagina.
De wat is nieuw vind je ook in je Support Portaal via deze link.
Bij ieder product beschrijven we in de store wat het product doet. Bij workflows hebben we zelfs een afbeelding met daarin alle stappen die de workflow volgt.
Voor problemen met slimme formulieren (of andere downloads) kun je altijd contact met ons opnemen.
Voor selecties die wij gemaakt hebben kan dat helaas niet. Bij selecties waarin je bij de omschrijving lees dat het een “eigen selectie” is kan dat wel. Lees daarom de beschrijving eerst helemaal door voordat je deze bestelt.