A.i. Stemlokaal

stemmen

Altijd al inspraak willen hebben in de ontwikkeling van je assurantie- en hypotheek softwarepakket Assu® of misschien wel in de apps Assu2Go en Appviseurs? Dan heb je vanaf nu bij ons de kans om je stem te laten horen!

Stemmen in ons stemlokaal

We werken bij A.i. Automatisering namelijk volgens het principe “de weg van de wens“.  En 1 van de stappen in deze weg van de wens is de mogelijkheid tot het uitbrengen van je stem op je favoriete wens(en) in ons A.i. Stemlokaal.

In het A.i. Stemlokaal verzamelen wij wensen die door mede Assu® gebruikers ingebracht zijn via A.i. Servicedesk. Een aantal keren per jaar openen wij ons A.i. Stemlokaal zodat je kunt gaan stemmen. Je krijgt dit altijd per mail van ons door wanneer dit het geval is. Door  je stem uit te brengen op bepaalde onderwerpen bepaal je samen met je mede Assu® gebruikers welke wensen wij uiteindelijk zullen gaan implementeren in de nieuwe Assu® Upgrade. Jullie als Assu® gebruikers weten namelijk als geen ander welke functionaliteiten dat er belangrijk zijn in de software die je dagelijks gebruikt.

Na de periode van twee weken waarin je kunt stemmen sluiten wij het A.i. Stemlokaal en gaan wij de wensen tellen. De week na deze inventarisatieweek krijg je alles te zien wat er gebouwd gaat worden voor de nieuwe periode in de Roadmap. Verderop in dit artikel kun je meer lezen over deze Roadmap.

 

Breng je stem uit op jouw favoriete wensen

Als het tijd is om te stemmen hoor je dat altijd via een mailtje en kun je stemmen via ons A.i. Stemlokaal.

Opmerkingen bij een wens?

Heb je vragen die je met anderen wilt delen of iets toe te voegen aan een wens? Open dan de wens en zet bij “Comments” je opmerking(en) neer:

opmerkingen bij wensen
 

Je stem extra onder de aandacht brengen

Heb je nu een wens waarvan je vindt dat deze echt onmisbaar is en je wilt deze onder de aandacht brengen bij andere Assu® gebruikers dan kun je tijdens de stemperiode hiervoor gebruik maken van onze A.i. Community op LinkedIn. 

Ben je (nog) niet bekend met onze A.i. Community? Hier vind je meer informatie over dit platform. In onze A.i. Community kun je je favoriete wens onder de aandacht brengen door middel van een eigen campagne en kun je je collega’s in de branche overtuigen van het nut van jouw toevoeging! Dit is een extra service die wij onze klanten bieden. Je bent uiteraard niet verplicht om hier gebruik van te maken!

 

En wat gebeurt er na het stemmen?

Gedurende twee weken heb je de tijd om een stem uit te brengen op de wensen in het overzicht. Na twee weken sluiten wij het Stemlokaal en gaan wij gedurende 1 week de stemmen tellen en per wens bekijken hoeveel tijd het ons gaat kosten om de wens te ontwikkelen voor de nieuwe ontwikkelperiode.

Na deze week kun je de selectie van wensen terugvinden onder tabblad “Roadmap” op de Stemlokaal pagina. Wensen waar niemand op heeft gestemd nemen we automatisch mee naar een volgende stemronde. Dit doen wij 2 keer zodat de wens in een volgende stemronde misschien meer stemmen krijgt dan in de eerdere ronde. Na 2 rondes komen zulke wensen dus te vervallen.

De Roadmap voor de meest actuele Upgrade kun je bekijken via: A.i. Roadmap | Roadmap portal (roadmapper.app) (let op, deze link is alleen te bekijken voor iedereen die toegang heeft tot A.i. Servicedesk).

In deze Roadmap vind je niet alleen de wensen die nu ontwikkel items zijn geworden terug, maar ook andere zaken die wij aan het ontwikkelen zijn. Door in deze Roadmap een item aan te klikken zie je per item wat het inhoudt en hoeveel tijd wij ervoor ingepland hebben.

Deze bouwperiode zal 3 maanden duren. Ieder item wat gebouwd is door onze programmeurs zal eerst getest en gedocumenteerd worden zodat je ook het nieuwste van het nieuwste terug kunt vinden in onze handleidingen.

Deze items die klaar zijn vind je niet alleen op de Roadmap terug, maar ook in onze “Wat is nieuw”. Hier vind je ook al screenshots terug van de nieuwste onderwerpen:

Grote nieuwe functionaliteiten: er komt een upgrade

Als we een grote nieuwe functionaliteit ontwikkelen zoals bijvoorbeeld de HDN koppeling, dan zullen we deze in een Upgrade uitbrengen.

Aan het einde van de bouwperiode zal de Assu® Upgrade door ons intern getest worden en daarna nog een keer door onze pilotkantoren. Zijn we het er allebei mee eens dat de versie helemaal in orde is… dan lanceren we de nieuwe Upgrade voor je en kun je gebruik gaan maken van de door jullie als favoriet gestemde items. In onderstaande afbeelding nemen we je nog even mee door dit proces:

 

In bovenstaande afbeelding tonen wij het traject van Stemlokaal tot Livegang. Het hele traject vanaf het indienen van de wens kun je hier terugvinden:

 

Wie kunnen er stemmen?

Iedereen met toegang tot A.i. Servicedesk (de Key Users dus) krijgt de mogelijkheid om zijn of haar stem uit te brengen en daarna inzage te hebben in de Roadmap. Zo kun je dus altijd de status zien van onze software ontwikkeling op basis van de uitgebrachte stemmen.

Heb je nog vragen?

Wij begrijpen het heel goed dat je straks misschien een vraag hebt over ons A.i. Stemlokaal. Je kunt ons uiteraard benaderen als je vragen of opmerkingen hebt. Wij zijn blij met jullie feedback zodat we samen kunnen bouwen aan een mooi Stemlokaal.

wensen overzicht

 

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...