Bij ons draait het niet alléén om onze producten
Bij A.i. automatisering vinden we het belangrijk dat je toegang hebt tot onze kennis en ervaring in de assurantie-branche. Het belangrijkste doel blijft daarbij tijd. We blijven oplossingen bedenken voor onze klanten zodat je meer tijd en aandacht overhoudt voor je eigen klanten. Daarbij stellen we ons als doel om constant onze services te blijven verbeteren en optimaliseren.
“Meer tijd en aandacht voor je eigen klanten
Bij A.i. Automatisering stellen we hoge eisen aan onze eigen dienstverlening. Of het nu gaat om de analyse van je bedrijfssituatie, ons advies bij implementatie, onze support op al je vragen, onze trainingen die je in staat stellen het maximale uit onze oplossingen te halen of de optimalisatie van onze producten. Altijd sta je als klant bij ons centraal!
In deze lijn hebben we daarom speciaal voor onze relaties het consultancy abonnement opgesteld.
Wat is het A.i. Consultancy abonnement?
Optimaal aan de slag met onze producten? Onze consultants ondersteunen je graag. Ze geven gericht advies en helpen met de inrichting van je pakket. Ook als je lange tijd niet met onze producten werkt staan we voor je klaar.
Omdat wij vinden dat je ervoor moet kunnen kiezen alleen te betalen voor de daadwerkelijk afgenomen diensten hebben we een uniek concept ontwikkeld. We bieden je de mogelijkheid om specifieke kennis te reserveren.
Waarom dit abonnement?
Ons consultancy abonnement biedt jou een aantal voordelen:
- Goede begeleiding vanaf het moment dat je start met onze applicaties
- Vertaling van jouw bedrijfsprocessen naar onze producten
- Tijdsbesparing dankzij de gerichte aanpak van onze consultants
- Genieten van een optimale inrichting van je pakket
Abonnementsvormen
Of je nu een klein, middelgroot of groot bedrijf bent, A.i. Automatisering voorziet je van oplossingen die binnen je behoeften passen. We bieden ons abonnement daarom in drie vormen aan:
Met een consultancy abonnement van A.i. Automatisering ben je verzekerd van ondersteuning door onze ervaren consultants en ontvang je tot wel 25% korting op het normale uurtarief van onze consultants.
Daarnaast heb je minder administratieve lasten omdat wij per maand en niet per consult factureren.
Kies het abonnement dat bij jou past
Stap 1: Maak jouw ideale keuze op basis van onze drie abonnementen:
Stap 2: Kies de ingangsdatum. Abonnementen hebben de duur van een jaar en beginnen altijd op de eerste dag van een kwartaal:
- 1 januari
- 1 april
- 1 juli
- 1 oktober
Waar kunnen we je mee van dienst zijn?
Onze consultants gaan aan de slag met jouw complexe vraagstukken. Ze zijn zeer gespecialiseerd en hebben toegang tot een breed scala aan ondersteunende middelen. Je kunt bijvoorbeeld bij het terecht voor de volgende onderwerpen:
Health check
Ben je benieuwd of je alle functionaliteiten van ons pakket wel optimaal benut? Kies dan voor de Health Check.
1 van onze consultants komt bij je langs, neemt de huidige processen onder de loep en adviseert je over verbeteringen.
Hiermee zorg je dat jouw bedrijf gezond de toekomst in stapt.
Commercieel
Advies nodig om je omzet te verbeteren? Ook daar kunnen we je mee helpen. Vaak kan het prettig zijn om iemand anders jouw situatie te laten beoordelen en te laten bekijken door een andere bril.
We houden van werkbare commerciële ideeën die snel om te zetten zijn in concrete acties. Vaak gaat het hierbij om hele kleine aanpassingen die tot grote resultaten kunnen leiden!
Beheren werkprocessen (werklijst)
De Assu® werklijst biedt je nog meer structuur en gaat delegeren gemakkelijker maken. Collega’s kunnen hun acties verder specificeren, duidelijkheid bieden op verschillende niveaus en duidelijk aangeven welke werkzaamheden er zijn verricht.
Ook centraliseer je met de werklijst de ontvangen berichten die op meerdere plekken binnen Assu® binnenkomen. Je kunt zo de werklijst helemaal afstemmen op jouw organisatie.
Inrichten van de klantreis (workflows)
Met de workflows optie binnen Assu® kun je de dagelijkse processen in je organisatie feilloos, efficiënt en zo standaard mogelijk uitvoeren. Je bespaart jezelf een hoop papieren rompslomp en het risico op fouten maken is nihil.
Naast het gebruik van standaard workflows kun je in Assu® ook zelf workflows maken. Zo kun je jouw workflows helemaal afstemmen op jouw organisatie.
We helpen je graag een stapje verder
Ieder abonnement geeft je recht op flexibele ondersteuning van onze consultants. Zij hebben een jarenlange ervaring in complexe database omgevingen en bijbehorende informatie systemen.
Jij bent hierdoor verzekerd van een hoog niveau van expertise.
Voorafgaand aan je consultancy krijg je een rapportage over de aangemelde problemen bij onze Support afdeling.

Planning
Wij horen graag vroegtijdig wanneer onze consultants jou van dienst kunnen zijn. Aanvragen voor consultancy dagen dien je minimaal vier weken van tevoren aan te vragen.
Je kunt op de volgende manieren een verzoek aanmelden:
- op werkdagen tussen 8.30 en 16.50 telefonisch aan onze Support afdeling
- 24 uur per dag via e-mail via: info@aiautomatisering.nl
- 24 uur per dag via A.i. Servicedesk
Tariefspecificaties en condities
Wij zijn graag open in onze calculatie. Onze prijsindicatie is gebaseerd op de vermelde opties binnen dit voorstel. De dagdelen kun je op jaarbasis inzetten.
*25% korting
- De genoemde tarieven zijn exclusief BTW en inclusief reiskosten
- De korting is op basis van uurtarief. Extra uren boven de vastgestelde dagdelen volgens het abonnement €125,- exclusief BTW
- De terugkoppeling via rapportage ontvang je na iedere (aaneengesloten) consultancy afspraak
- Elk abonnement duurt minimaal 1 jaar. Het abonnement dient minimaal 1 maand voor einddatum opgezegd te worden. Anders wordt het stilzwijgend verlengd.
- De dagdelen bevatten Teams sessies van maximaal 2 uur