Wat is nieuw versie 1.2628.3.15

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):

 
  • Bij het kopiëren van een document in het documentarchief werd niet de koppeling met het dossier van de relatie meegenomen (alleen de koppeling met relatie en/of producten). 
  • Bij uitgestelde mail kon het gebeuren dat als het verzenden wel lukt maar het opslaan in het document archief (door rare leestekens in het onderwerp van de mail) dat de mail steeds weer opnieuw werd verzonden. Dit probleem is opgelost. De mail wordt maar 1x verzonden. 
  • Door een fout werden bij het veranderen van een adres niet alle relatie koppelingen gecontroleerd of deze hetzelfde adres hebben en dus misschien meegenomen moeten worden met het omzetten. 
  • Indien “automatisch koppelen en archiveren” aan staat in de AssuMailbox, dan kon het voorkomen dat mails dubbel opgeslagen werden in het documentarchief van Assu. 

 

 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

  • Op het scherm voor verzekerde motorrijtuig objecten is de TNO alarmklasse toegevoegd.
  • Op de poliskaart is er een veld toegevoegd waar je de risicodrager in kunt vullen. Dit veld is ter informatie en heeft geen enkele financiele consequentie m.b.t. RC’s etc. 
    Het is nu mogelijk om de administratie van Volmacht polissen als volgt te administreren: 
    – De maatschappij is de Volmacht  (was voorheen het veld servicebureau) 
    – De risicodrager kan nu gevuld worden in het nieuwe veld  (was voorheen maatschappij) LET OP! Het veld kan nog niet gebruikt worden in selecties. Dit komt in de update 1.2628.3.16 
  • Het is nu mogelijk om op een factuur die het resultaat is van een samenvoeging informatie te tonen die te maken heeft met de facturen waaruit de samenvoeging bestaat. Je dient hiervoor je factuurrapportage aan te passen met het veld  SamenvoegingBronFacturen in de veldenlijst.
     

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...