Wie kent het niet...
Je bent lekker aan het werk en alles loopt op rolletjes. Is er in één keer iets veranderd aan je software waardoor je je knoppen niet meer kunt vinden of je hele proces anders verloopt dan gewend. …—…HELP…—…
Wij proberen dit soort frustraties te voorkomen door het goed testen van nieuwe functionaliteiten. Zijn deze nieuwigheden wel zo logisch als we denken, werken de processen bij onze klanten nog? En wat we ook erg belangrijk vinden: leggen we goed uit wat er nieuw is en hoe dat dan werkt voor onze klanten?
Uiteraard kan het dan alsnog gebeuren dat iemand niet kan vinden hoe iets werkt of onze uitleg is gewoon niet voldoende. Ook informatie die wij aangeleverd krijgen van derde partijen kan soms erg technisch en daardoor erg onduidelijk zijn. We proberen dit soort informatie dan ook zo duidelijk mogelijk te herschrijven en te voorzien van eigen screenshots.
A.i. Servicedesk…ook voor informatievoorziening
Via A.i. Servicedesk kun je niet alleen een ticket aanmaken voor zaken die niet naar behoren werken, maar je kunt hier ook doorgeven dat je iets niet terug kunt vinden in onze handleiding of andere kanalen van informatievoorziening.
Mis je iets, is er iets niet duidelijk, zie je iets graag anders uitgelegd of heb je behoefte aan bijvoorbeeld een extra video met uitleg… Geef het dan via dit kanaal aan ons door en we gaan kijken hoe we het op kunnen pakken en koppelen dat dan ook weer aan je terug.
Zorg ervoor dat je duidelijk aangeeft wat je mist of wat er duidelijker kan zodat we onze informatievoorziening zo actueel en correct mogelijk kunnen houden met behulp van jullie input!
Kies in A.i. Servicedesk voor “Informatievoorziening”:
Je komt nu in een ander scherm terecht waar je duidelijk invult wat je precies mist in onze informatievoorziening. Klik daarna op “Versturen” en we zullen je ticket zo snel mogelijk oppakken:
Informatievoorziening…wat verstaan we daar onder?
Misschien geheel ten overvloede, maar met “informatievoorziening” bedoelen we tot slot onze Assu® handleiding onder de F1 knop in je pakket, onze website met nieuwsartikelen, de rubriek “uitgelicht” en onze Wat is nieuw met daarin informatie over onze updates en upgrades.
Als je aan de hand van bovenstaande uitleg nog vragen hebt over wat we nu precies bedoelen met informatievoorziening kun je uiteraard contact opnemen met onze Support afdeling.