Wij staan altijd voor je klaar
Als je ons belt voor vragen, informatie of problemen leggen wij elk gesprek vast zodat iedereen op de hoogte kan blijven van de status van je vraag of verzoek. Wij gaan veilig en discreet om met deze informatie en delen geen informatie met derden.
Het kan soms wel eens voorkomen dat we je niet direct kunnen helpen. We vragen je dan of we mee mogen kijken op jouw beeldscherm zodat wij ook een beeld krijgen van jouw probleem. Om van een afstand mee te kunnen kijken gebruiken we een applicatie genaamd “Anydesk”. Je kunt deze applicatie tijdelijk activeren als je contact hebt met onze medewerker. Na het beantwoorden van jouw vraag wordt de verbinding vanzelf weer verbroken.
Klik op bovenstaande knop om Anydesk te downloaden.
Na het downloaden van Anydesk kun je de applicatie openen. Er zal een code getoond worden op je scherm. Deze code heeft onze helpdesk nodig om met jou mee te kunnen kijken. Geef deze code door.
Na het doorgeven van de code volgt er een scherm waar je op “Accepteren” dient te klikken. De helpdesk kan nu meekijken in jouw scherm.
Ben je klaar? Sluit Anydesk dan weer af door op “Beëindigen” te klikken