Zoals je weet verzamelen wij allerhande tickets A.i. Servicedesk. Alle meldingen die wij hiermee binnen krijgen in de vorm van deze tickets gebruiken wij om een beeld te krijgen wat er speelt bij onze relaties. Omdat wij ernaar streven om iedere dag een beetje beter te worden en dit terug te laten komen in ons pakket gebruiken wij deze resultaten om te reflecteren op wat er goed gaat, wat er minder goed gaat en wat we hier aan kunnen doen. We willen hiermee proberen te ontdekken wat de vraag achter de vraag is en zo in de toekomst problemen te voorkomen voordat deze zich voordoen.
Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat we door deze input een intern proces gaan verbeteren, een functionaliteit in ons pakket aan dienen te passen, onze informatievoorziening dienen te actualiseren of extra trainingen/workshop of webinars gaan verzorgen.
Om bovenstaand te kunnen realiseren willen wij vragen of je een ticket nadat deze opgelost is zou willen waarderen door middel van het sterren systeem wat je in A.i. Servicedesk terug kunt vinden. Je krijgt na het oplossen van je ticket een mailtje in je inbox met daarin de mogelijkheid het ticket te beoordelen: