De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
Management informatie wordt niet berekend wanneer de SQL-verbinding bezet is.
Management informatie view voor provisie gegevens per kwartaal heeft onjuiste primary key. Dit zorgde ervoor dat de data soms onjuist is in Assu®.
Verzenden herinneringen per e-mail met eigen e-mailsjabloon werkt niet meer.
Alle werklijsten in de multiportefeuille kunnen worden bekeken, zelfs met beperkte rechten.
Factuurbijlage wordt niet verstuurd als het document is gekoppeld aan een historisch pakketonderdeel (naverrekening).
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
Nieuwe trigger bij automatische handeling.
We hebben 2 nieuwe triggers ingebouwd in onze automatische handelingen: eentje voor het goedkeuren en eentje voor het afwijzen van klantmutaties.
Vooraf ingesteld termijnbedrag abonnement kan automatisch worden aangepast wanneer er een ander betalingstermijn wordt gekozen.
Bij het wijzigen van de betalingsperiode van een abonnement, wordt nu gevraagd of de bedragen automatisch moeten worden aangepast. Als je bijvoorbeeld de betalingsperiode van maandelijks naar jaarlijks wijzigt en je bevestigt met ‘Ja’, zullen de bedragen automatisch met 12 vermenigvuldigd worden.
Relatienummer en naam tonen in slimme formulieren klantmutaties.
Bij de klantmutaties die vanuit de slimme formulieren binnen komen, worden nu de naam en het relatienummer getoond.
- Duidelijk te zien waar de wijziging bij hoort
Adresdata uit Slimme formulieren tool verwerken in Assu®.
Het is nu mogelijk om adreswijzigingen vanuit slimme formulieren via een klantmutatie te verwerken.
- Snel je gegevens in Assu®
- Eenvoudig
- Heel veilig
Extra veld in kerncijfers om aan te geven dat het door de klant aangemaakt is
Bij de rechtspersoon kerncijfers is nu te zijn dat deze zijn ingevoerd via klantmutatie (slimme formulieren).
- Duidelijk te zien waar je data vandaan komt
Meerdere activiteiten aan groep/gebruiker toekennen tijdens importeren van meerdere workflows
Het is nu mogelijk om tijdens het importeren van meerdere workfows alle activiteiten tegelijk aan een groep/gebruiker toe te wijzen.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
De volgende database aanpassingen zijn doorgevoerd: