Wat is nieuw versie 1.2631.3.14

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):

 
 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

Nieuwe trigger bij automatische handeling.

We hebben 2 nieuwe triggers ingebouwd in onze automatische handelingen: eentje voor het goedkeuren en eentje voor het afwijzen van klantmutaties. 

 

Vooraf ingesteld termijnbedrag abonnement kan automatisch worden aangepast wanneer er een ander betalingstermijn wordt gekozen. 

Bij het wijzigen van de betalingsperiode van een abonnement, wordt nu gevraagd of de bedragen automatisch moeten worden aangepast. Als je bijvoorbeeld de betalingsperiode van maandelijks naar jaarlijks wijzigt en je bevestigt met ‘Ja’, zullen de bedragen automatisch met 12 vermenigvuldigd worden.

 

Relatienummer en naam tonen in slimme formulieren klantmutaties.

Bij de klantmutaties die vanuit de slimme formulieren binnen komen, worden nu de naam en het relatienummer getoond.

klantmutatie slimme formulieren

 

Adresdata uit Slimme formulieren tool verwerken in Assu®.

Het is nu mogelijk om adreswijzigingen vanuit slimme formulieren via een klantmutatie te verwerken.

klantmutatie uit slimme formulieren te zien

Extra veld in kerncijfers om aan te geven dat het door de klant aangemaakt is

Bij de rechtspersoon kerncijfers is nu te zijn dat deze zijn ingevoerd via klantmutatie (slimme formulieren).

kerncijfer srechtspersoon klantmutatie

 

Functionaliteit uit Assu® gehaald: het is niet meer mogelijk om een relatiebestand te importeren. 

In de cockpit zijn de knoppen voor de Excel– en Realworks-import verwijderd. Als je Excel-bestanden wilt inlezen, kun je een Excel-conversie aanvragen.

Meerdere activiteiten aan groep/gebruiker toekennen tijdens importeren van meerdere workflows

Het is nu mogelijk om tijdens het importeren van meerdere workfows alle activiteiten tegelijk aan een groep/gebruiker toe te wijzen.

workflow koppel gebruikersgroepen

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

 

De volgende database aanpassingen zijn doorgevoerd:

Eerdere updates:

Bekijk het complete overzicht van updates behorende bij upgrade versie 1.2631:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...