De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:
De telefoniekoppeling toonde de relatiekaart niet meer bij het opnemen van de telefoon.
Bij het inlezen van een bankafschrift, worden de lege afschriften niet meer meegenomen waardoor het inlezen altijd goed gaat.
Managementinformatie telde dubbele opbrengsten bij abonnementen, dit is nu opgelost.
Voor het verwerken van een factuur bij de Snelstart synchronisatie, wordt een extra controle gedaan of de factuur daadwerkelijk al geboekt is zodat er geen dubbele factuurnummers ontstaan in Snelstart.
Locatie wordt nu goed bewaard bij het openen van een repeterende afspraak voor Appviseurs
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: