
In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:
De volgende zaken zijn aangepast/opgelost in Assu®:
- Door een fout in de SnelStart Cloud koppeling werden handmatige boekingen met een bedrag ingevoerd bij SRB niet gesynchroniseerd en kwam er een synchronisatie melding dat de boeking niet in balans was.
- Er is een typefout opgelost bij de boekhoudinstellingen SRB
- De functionaliteit “Bij markeren als afgedrukt en opslaan als PDF ook verzenddatum zetten” in de algemene financiële instellingen werkt nu correct.
- Wanneer een product vanuit de tabbladen voor gekoppelde producten op dossierniveau werd geopend werd deze niet toegevoegd aan de lijst van laatst geopende producten
De volgende zaken zijn nieuw in Assu:
- Er is voor het handmatige koppelen van mails uit de AssuMailbox een nieuw scherm toegevoegd zodat er rechtstreeks op een product gezocht kan worden en er niet eerst meer een relatie geselecteerd hoeft te worden.
- Als je een polis uit een collectiviteit wilt verwijderen kun je dit nu doen vanuit de poliskaart door op het rode icoontje achter “collectiviteit” te klikken.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: