Wat is nieuw versie 1.2627.3.10

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:

 
  • In het overzicht “Hypotheekdelen” op de hypotheekkaart worden de kolommen Box1 bedrag en Box 3 bedrag nu met de juiste waardes gevuld. Op het hypotheekdeel scherm zelf stond het al goed. 
  • Bij het toewijzen van een taak aan jezelf werd gebruikersnaam getoond in plaats van de volledige naam. 
  • Bij het verwerken van digitale documenten versprong het scherm steeds naar de eerste regel na het verwerken. Dit is nu opgelost. Het deel van de documenten waar de gebruiker bezig was blijft in het beeld. 
  • Het slepen van een grote email (met bijvoorbeeld veel bijlages) kon voor een time-out zorgen als deze niet binnen 5 seconden verwerkt kon worden in Assu®. Deze time-out van 5 seconden is nu verhoogd zodat ook grote e-mails verwerkt kunnen worden. 
  • Het soort “bedrijfspand” veld op een opstalobject scherm van de polis werd niet bewaard bij het opslaan. 
  • Een bug is opgelost dat de maileditor in Assu® niet afgesloten kon worden als de rechten op de map waar Assu® geïnstalleerd is niet juist is ingesteld. Hierdoor kon het gebruikerswoordenboek niet opgeslagen worden. Het feit dat deze rechten er niet zijn zorgt er nu niet meer voor dat het systeem niet meer kan werken. 
  • Bij het afdrukken van facturen die per post moeten, komt nu niet vaker dan 1x de vraag welke printer gekozen moet worden voor het afdrukken van de facturen. De vraag van de printer voor de eventuele bijlages komt nog wel. 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

  • Op het ADN berichten scherm en het klantmutaties scherm (hierin komen de wijzigingen binnen die jouw klanten via *Appviseurs in kunnen dienen) heten de knoppen voor “markeren als verwerkt” nu “verwijderen”. Dit omdat je aan het verwijderen bent in plaats van aan het markeren. Dit gaf nog weleens verwarring, dus hebben we dit aangepast. Lees hier alles over het verwerken van ADN berichten.

  ADN prolongatie verwijderen

  • Het vinkje om elkaars producten te mogen zien op dossierniveau is nu anders omschreven. Het heet nu “Alle relaties kunnen de producten zien binnen dit dossier”. Dit vinkje wordt gebruikt voor onze *Appviseurs app waarmee jouw klanten zelf via hun eigen telefoon of pc hun producten in kunnen zien.

dossier kaart open

  • In de klantmutatie voor de hypotheek checklist (deze vind je in het lint van Assu® en in het scherm van de hypotheken checklist zelf (tabblad onderaan de hypotheekkaart), is man/vrouw/beide/NVT nu volledig uitgeschreven. De hypotheek checklist wordt ook gebuikt door de *Appviseurs app. Jouw klanten die van deze app gebruik maken kunnen zo precies zien welke stukken zij nog op moeten sturen. Zij kunnen de stukken dan heel snel via de app doorsturen, waarna ze in Assu® bij de klantmutaties binnen komen.

 

  • Bij de relatie import is het nu ook mogelijk om een subagent in het excel bestand in te voeren. Bij de import wordt deze dan gekoppeld aan de relatie. Deze subagent MOET bestaan in Assu® voordat de import plaatsvindt. Is de subagent niet bekend dan wordt de relatie niet geïmporteerd en wordt daar een melding van gegeven.  

 

  • Het is nu mogelijk om de user log in te zien. Je doet dit via tabblad “Beheer” (let op, hier heb je wel de juiste rechten voor nodig) en dan kies je voor “Toon gebruikerslog”. Je kunt dan van bepaalde activiteiten binnen Assu® nazien wie er wanneer iets gedaan heeft. 

gebruikerslog

Appviseurs...de adviseur op zak voor jouw klanten

*Appviseurs is een app waarmee jouw klanten de mogelijkheid hebben om via een app of website al hun belangrijke gegevens in te kunnen zien en te kunnen communiceren met hun adviseur. Meer weten over deze aanvullende module? Klik dan snel op onderstaande knop:

Appviseurs bij elkaar

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...