De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Indien de RC van de maatschappij voor een periode gesloten was, was het niet mogelijk om een ADN bericht deels te verwerken en de boeking uit te sluiten in die periode. (Bij het volledig verwerken van een ADN bericht wordt een boeking aangemaakt als deze wordt aangeleverd door de maatschappij. Voordat deze boeking gemaakt mag worden zit er nog een controle voor of de RC van de maatschappij voor de periode van de boeking al gesloten is. Is deze gesloten dan mag de boeking niet gemaakt worden.
Echter kan je bij het deels verwerken van een ADNbericht ervoor kiezen om het boekingsdeel niet uit te voeren. Maar toch werd daar nog de controle uitgevoerd en kon het bericht nog steeds niet verwerkt worden. Dat probleem is opgelost.)
- Door een bug bij het versturen van facturen via de server m.b.v. de AssuMailbox werden mails verstuurd zonder handtekening.
- Er is een oplossing ingebouwd voor het verkeerd exporteren naar Exact Online van journaalposten indien een administratie naam leestekens (zoals &) in de naam heeft staan. Dit is alleen van toepassing voor kantoren die gebruik maken van de Journaalposten (interne financiële koppeling) module en leestekens in de naam van de administratie in Exact Online heeft staan en de gebruiker toegang heeft tot meerdere administraties.
- ADN Prolongatie berichten worden niet meer automatisch gekoppeld aan de werklijst.
- Een bug waardoor het kon gebeuren dat de knoppen in de knoppenbalk verdwijnen bij het wisselen van schermen is opgelost.
- Bij het overhevelen van polissen naar een andere maatschappij wordt er nu correct een kopie gemaakt van de oude polis.
- Een probleem dat de het tonen van de eigen verplichte velden blijven staan als je dit niet uitzet voordat je wisselt van scherm.
- Een bug waardoor je een relatie niet uit een dossier kon ontkoppelen als deze nog geen ander dossier had is opgelost.
- De bestaande agenda categorie werd niet goed bewaard na het opnieuw openen van een agendapunt.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.