Klant aan het woord: Attent-Limburg

klant aan het woord

In dit artikel laten wij André Daalmeijer van Attent Limburg aan het woord over zijn ervaringen met ons en onze applicaties.

 

Vertel eens wat meer over jullie zelf

Ik ben een eenmanskantoor, opgericht in 2014. Mijn ervaring in de verzekeringen heb ik al veel langer. Sinds 1997 ben ik werkzaam in de verzekeringen. Eerst in loondienst en een jaar of twee later zelfstandig.

Dat kantoor groeide uit tot een kantoor waar 4 mensen werkten en de filosofie in het geheel was altijd : verzekeringen kun je overal krijgen, bereikbaarheid en de mens er achter vindt je bij ons. In 2012 kreeg ik een mooi bod en dacht ga bij een iets groter kantoor werken en ik ben met mijn portefeuille meegegaan. Helaas dit werkte niet en zo is Attent-limburg ontstaan.

Een alround kantoor waar de klant alles kwijt kan van zakelijk tot particulier, van hypotheek tot de stage van de kinderen in het buitenland. Het belangrijkste vind ik dat er 1 aanspreekpunt is voor de verzekeringen , hypotheken en kredieten. En nog steeds bereikbaar en zo niet hij belt terug!

 

Hoe belangrijk is Assu® voor mijn organisatie

Eigenlijk is Assu® de binnendienst medewerker van mijn  kantoor, mijn rechterarm. Met de assurantie app kunnen klanten hun eigen polis volgen , schade melden en wijzigingen doorgeven. Klanten zijn zich ervan bewust dat ik niet 24/7 paraat kan staan, maar weten wel dat ze mij kunnen bereiken als het nodig is en Assu® helpt mij daarbij . Vanaf telefoon opname , het openen van de klantenkaart, tot de assuantieapp

 

De migratie

Toen ik ging kijken voor een ander programma liep ik tegen zaken op als , niet terug bellen, niet de informatie krijgen die ik wilde en vooral hier is de inlog voor te kunnen kijken. Jacco van A.i. Automatisering, gaf direct de info en plande een demo in . Dit en de eerlijkheid over de kosten van een dataconversie heeft mij de doorslag gegeven. Dataconversie is altijd moeilijk en er zullen altijd dingen fout gaan, maar als je ervoor zorgt dat de data goed staat voordat er een dump wordt gemaakt komt het goed.

Ik heb de keuze gemaakt mede omdat mijn portefeuille niet zo groot is , het met de hand te doen. En ook daar had Assu®( NAW gegevens inlezen via excel) een goede bijdrage geleverd. De polissen zijn via ADN en prolongatie allemaal er goed in komen te staan.

 

Wat Assu® mij gebracht heeft

Assu® brengt mij rust. ‘s-Morgens en ‘s-Middag werk ik via de digitale weg mijn polissen bij en ook hier ziet de klant realtime de wijziging.

Ook brengt het mij gemak. Via mijn adviesprogramma van hypotheken kan ik via een verbinding de hypotheek volledig binnen halen en behoef ik niet opnieuw in te voeren.

Het zelfde geldt voor aanvragen of die nu naar VKG, Voogd en Voogd of Nationale Nederlanden toe moeten.  Via een koppeling voorkom ik fouten en worden polissen correct aangevraagd en terug geleverd via ADN/Aplaza.

Maar ook de Assu2Go of de koppeling met mijn laptop voor bij mijn klant is alles gewoon goed. Altijd de juiste gegevens bij de hand.

Assu® is kostenbesparend: een medewerkster om dit alles te doen voor mijn kantoor bespaar ik. Misschien als ik wat groter word is er iemand bij nodig, maar tot op heden niet.

foto Attent André Daalmeijer

Zou je Assu® aanbevelen?:

Laten we dat nou maar niet doen, krijg ik teveel concurrentie ;). Nee alle gekheid op een stokje, “Ja” met volste vertrouwen. Assu® heeft dat gebracht wat Jacco heeft beloofd. Tuurlijk zijn er nog dingen voor verbetering vatbaar en de ontwikkelingen blijven ook niet stilstaan, maar ze spelen er goed op in. Voor mij een dikke 9

Meer weten over Attent-Limburg? Klik dan op onderstaande button om de site van Attent-Limburg te bezoeken:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...