Optimalisatie A.i. Servicedesk

tickets

Speciaal voor al onze Assu®, Appviseurs en Assu2Go gebruikers hebben wij ons ticketsysteem A.i. Servicedesk

Waarom is ons ticketsysteem zo handig?

  1. Supersnel en makkelijk: Met een paar klikken kun je je vraag of probleem insturen. Klaar in een paar seconden!
  2. Altijd en overal: Of je nu thuis op de bank zit, in de trein, of zelfs op vakantie – je kunt altijd een ticket indienen.
  3. Overzichtelijk: Je kunt precies zien welke tickets je hebt ingediend, wat de status is en of er al een reactie is.

 

Dit is eigenlijk vergelijkbaar met het volgen van een pakketje: je weet precies wanneer het is ontvangen, in behandeling is genomen en wanneer je een oplossing kunt verwachten. 

 

Uitbreiding: Zoekt en gij zult vinden

Je ticket kunnen volgen is heel handig, maar we hebben het systeem uitgebreid. Je kunt nu ook informatie zoeken binnen ons ticketsysteem.

Het zoeken kan op twee plekken: 

Zoeken bovenaan je scherm:

Op de startpagina zie je een zoekbalk. Type hier je zoekopdracht in en je krijgt een overzicht van gerelateerde artikelen. In onderstaand voorbeeld zoeken we naar een artikel over “omnummertools”:

zoeken in header van ai servicedesk

Zoeken in je ticketscherm:

Tijdens het aanmaken van je ticket heb je nu ook een zoekoptie. Als je in de “Onderwerp” regel je zoekterm typt dan zul je zien dat er automatisch suggesties getoond worden die te maken hebben met datgene wat je zoekt. Je hebt zo zelf de keuze het artikel te kiezen dat het beste bij jouw vraag past.

In dit voorbeeld gebruiken we de zoekvraag “smartforms”:

zoeken tijdens aanmaak ticket in ai servicedesk

Je ziet in bovenstaand voorbeeld dat er eerst een klein venstertje getoond wordt met daarin bestaande zoekopdrachten getoond worden die aan jouw vraag voldoen. Klik dit venster weg want de zoekresultaten worden onder dit venster getoond.

Je ziet in het voorbeeld dat er een artikel beschikbaar is dat over smartforms gaat. Klik erop om het te openen. Je kunt het artikel doorlezen om te kijken of het jouw vraag beantwoordt.

Is jouw vraag beantwoord? Je hoeft dan geen ticket aan te maken en je kunt je schermen sluiten.

Blijf je na het lezen van het artikel nog met een vraag of een probleem zitten? Vul dan de samenvatting verder aan. Geef ook een goede duidelijke omschrijving en zet eventueel een afbeeling bij je ticket. Door op “versturen” te klikken dien je het ticket in.

zoeken in Assu

Wat zijn mijn voordelen?

Aan de slag

Dus, waar wacht je nog op? Log in, probeer onze nieuwe zoekfunctie en ontdek hoe eenvoudig en snel ons ticketsysteem werkt. We zijn er om je te helpen, en nu nog sneller dan ooit!

Happy ticketing!

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...