Hagemans Verzekeringen

Interview Hagemans

Lees hier het interview met Jarko Hagemans van Hagemans Verzekeringen

 

Ter introductie zou ik graag wat meer over jullie kantoor willen weten. 

Ik ben al 25 jaar actief in de financiële dienstverlening. Ik heb eerst gewerkt bij een NN Captive kantoor, Toen ben ik naar een tussenpersoon gegaan met zo’n 45 medewerkers. Ik ben daar doorgegroeid naar hoofd buitendienst en maakte deel uit van het managementteam maar omdat ze niet echt wilden innoveren en ik wel zijn we helaas niet zo lekker uit elkaar gegaan en ben ik voor mezelf begonnen. Toen kon ik het helemaal naar mijn zin inrichten en ben ik ook wel veel geleerd. Als ik kijk naar hoe het nu loopt dan was het wel een goed plan wat ik toen had. Het gaat hartstikke goed nu.

Ik begon als ZZP’er op de zolderkamer en toen liep ik tegen een oud-collega aan en die nam zichzelf als het ware aan, dat was wel grappig. Ik kende haar al lang en ze is echt een kei die inmiddels 7 jaar de binnendienst doet. We hebben na wat omzwervingen een passende locatie gevonden en ingericht om daar fijn te kunnen werken. Het is een bedrijfsunit in een bedrijfsverzamelgebouw met boven het kantoor en beneden een ‘motorgrot’ wat een hobby is van mij met mijn vrouw en zoon.  We werken nu met z’n vieren, Marcia in de binnendienst, mijn vrouw doet de financiële zaken en alles achter de schermen, en de laatste aanvulling is Fred. Fred is een oud-collega die met pensioen was en dat eigenlijk helemaal niet leuk vond. Hij werkt nu als ZZP’er met ons samen als ondersteuner. We zijn hoofdzakelijk actief voor het MKB.

 

Welke van onze pakketten gebruiken jullie? Zoals Assu®, onze Apps, koppelingen ed.

Uiteraard Assu® en ik wilde met de App’s aan de slag maar heb daar nog onvoldoende kennis van. Ik heb Assu2Go wel op mijn telefoon maar doe daar nog niet voldoende mee.

De Rolls-koppeling heb ik ingeregeld en gebruikt, de andere koppelingen wil ik nog bekijken.

We bekijken nu of we Exact willen gaan gebruiken voor de abonnementen.

 

Wil je hier iets delen met betrekking tot je beoordeling van onze diensten?  

In het begin kon ik mijn weg niet zo goed vinden binnen Assu® en ik heb toen (in 2021) ook een beoordeling 5 gegeven om die reden. We zwommen als het ware. Ik heb toen ook naar alternatieven gekeken en heb de beslissing genomen wel te blijven met de voorwaarde dat we door willen pakken. Dit heeft Bart goed opgepakt en we hebben toen ook echt stappen gezet.

Ik heb wel nog steeds het gevoel dat wij Assu® niet helemaal optimaal gebruiken en hiervoor wil ik nu consultancy inschakelen. Hiervoor heb ik al wat wensen op papier staan, onder andere met betrekking tot AssuMail. Wij gebruiken Google mail en dat werkt bij ons nog niet altijd goed samen met Assu®.

We hebben een workaround gevonden maar dit zou ik graag nog willen verbeteren. Ik ben van plan de meest efficiënte Assu® gebruiker van Nederland te worden!  Ik wil er echt verder mee dus wil ik ook de mogelijkheden van automatische processen zoals Workflows onderzoeken.

Het pakket is zo uitgebreid dat we het nog niet helemaal doorgrond hebben. We willen graag meer verdieping in onze werkzaamheden en ik moet daar mijn weg nog beter in vinden. Ik denk dat we hier nog veel vruchten van kunnen plukken maar helemaal zelf bedenken lukt me nog niet en de handleiding is ook nogal uitgebreid en helpt me niet altijd op de meest efficiënte wijze. Het ticketsysteem van Support werkt prima.

 

Wat heeft Assu® je organisatie gebracht? 

Ik ging van een serviceprovider kantoor naar een kantoor met veel meer aanstellingen en dat had ik nooit houtje-touwtje met Excel en Dropbox kunnen doen. Ik ben veel breder kunnen gaan adviseren en veel beter administreren door Assu®. Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken dit werk zonder een goedwerkend CRM-systeem te doen.

 

Lukt het jullie om via onze informatie voorziening op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen?

Ja ik lees alle mails en ik klik ook door. Ik schrijf me in voor de Webinars als ze interessant zijn voor mij.

Ik denk dat ik zo wel aardig van de hoogte ben. Die manier past wel bij mij. Ik heb daarin wel een uitdaging. Ik ben leergierig en nieuwsgierig dus dat maakt het schiften wel eens lastig.

 

Zou je Assu® en A.i. Automatisering aan anderen aanbevelen? 

Ja, vandaar het hoge cijfer nu. Als ik andere pakketten bekijk dan denk ik dat Assu voor collega’s in mijn segment heel goed kan werken. Ik heb daar een goed gevoel bij. Ik heb daar toen een overweging op losgelaten en voor Assu® gekozen en later een flinke heroverweging gedaan en nog steeds voor Assu® gekozen dus ik ben daar positief over.

 

Heb je nog verbeterpunten voor Assu® of A.i. Automatisering? 

Jazeker. Ik “zwem” in mijn beleving eigenlijk nog steeds een beetje en dat is lastig. Ik zou dat graag anders zien maar heb de luxe dat ik het hartstikke druk heb, het gaat financieel en  bedrijfsmatig hartstikke goed.  Daar mopper ik niet over maar ik zwem wel. Ik zou dat liever anders zien, met een begeleidingstraject bijvoorbeeld.

Ik heb mijn email in Google mail staan en niet in Outlook en daar zou ik toch wel graag meer ontwikkeling in zien in combinatie met Assu®.  Bij aanvang heb ik voor Google mail gekozen omdat dit als buitendienstman beter bij mij paste, overal toegang tot je mail hebben en dergelijke. Ik was toen ZZP’er en dus was dat heel belangrijk. Hier staat nu veel gigabytes aan data op en dus ga ik niet graag over.

 

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...