Hoeksche Advies

hoeksche advies pand

Lees hier het klantinterview met Emile Troost van Hoeksche Advies

 

Vertel eens wat meer over je kantoor.

Sinds 1995 ben ik werkzaam in de verzekeringsbranche. Vanuit de schoolbanken ben ik terechtgekomen bij een klein intermediairkantoor. Daar veel van de assurantiebranche geleerd. Na 8 jaar loondienst ben ik met een compagnon in 2003 ons huidig bedrijf begonnen. We hebben dit jaar ons 20-jarig jubileum. We zijn in 2003 zonder portefeuille gestart en hebben het bedrijf dus volledig vanaf nul opgebouwd.

De eerste jaren hebben we ons voornamelijk gericht op particuliere totaalklanten. In de loop der jaren hebben we de focus ook naar de MKB markt gelegd.

Wij adviseren en bemiddelen op het gebied van verzekeringen, pensioenen en vermogen.

Voor ons is persoonlijk contact met de klant erg belangrijk. We willen onze klanten ontzorgen. Dit is onze meerwaarde als intermediair.

 

Hoe belangrijk is Assu® voor je kantoor?

Assu® is het fundament van onze organisatie. We gebruiken Assu® voor CRM, dossiervorming, klantcontacten, gespreksverslagen en sinds kort, door middel van Workflows, ook voor het automatiseren van diverse processen. We laten Assu® als het ware voor ons werken.

Naast Assu® werken we o.a. ook met FinRust (voor pensioeninzicht) en het boekhoudprogramma Twinfield.

 

Hoe heb je de overgang vanuit jouw vorige programma ervaren? We weten dat kantoren huiverig zijn voor de dataconversie.

In mijn loondienstperiode heb ik met Anva gewerkt. Bij het starten van dit bedrijf hebben we toen ook gekozen voor Anva.

In 2017 werd ik benaderd door Jacco van A.i. automatisering en werd door een demo van Assu® getriggerd. We waren intern nog niet klaar voor een overstap en daarom heb ik  Jacco gevraagd mij ieder halfjaar even te bellen, omdat ik wist dat we een keer deze overstap zouden gaan maken. Uiteindelijk heb ik in 2019 de knoop doorgehakt. Uiteraard zagen wij wel een beetje op tegen het conversietraject.

De overgang van Anva naar Assu® is goed verlopen. De begeleiding door A.i. automatisering was  goed. We hadden met Alexander een vast aanspreekpunt en het hele proces verliep in samenspraak met hem.

Ik ben blij dat we zijn overgestapt naar Assu. Als we niet waren overgestapt, dan hadden we met ons bedrijf niet gestaan waar we nu staan. Met Assu® hebben we digitaal en efficiënt werken kunnen optimaliseren.

 

Wat heeft Assu® je organisatie gebracht?

Een fijn softwarepakket om mee te werken wat zeer gebruiksvriendelijk en toekomstbestendig is. Vertrouwen in de toekomst, omdat we ook merken dat Assu® zich mee ontwikkelt met de tijd.

“We hebben administratieve uren kunnen omzetten naar klantcontact uren”

 

Zou je Assu® en A.i. Automatisering aan anderen aanbevelen?

Ik kan Assu® niet vergelijken met andere aanbieders. Er zijn ook prima andere softwarepakketten op de markt. Maar voor ons was de keuze duidelijk. De gebruiksvriendelijkheid van Assu® en de laagdrempeligheid en het persoonlijke, gemoedelijke contact met de medewerkers van A.i. Automatiering waardoor het voelt dat je het met elkaar doet en dat er vanuit A.i. Automatisering echt met je mee wordt gedacht.

Ook complimenten voor de helpdesk. Er wordt zeer adequaat gereageerd, wanneer we vragen hebben.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...