Wat is nieuw versie 1.2632.3.6

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):

 
  • Schadevrije jaren werden niet goed overgenomen indien alleen aangeleverd op polis niveau én er waren al dekkingen/objecten aanwezig.
  • ADN berichten die binnen kwamen met rare tekens in de tekst gaven problemen met inlezen. Dit hebben we weten te verhelpen.
  • Sommige facturen kwamen niet terug in het Feniks boekhoudpakket via de automatische synchronisatie in combinatie met module multiportefeuille.
  • .eml niet te openen in Assu® indien deze een bijlage bevat die langer is dan de maximale bestandsnaam lengte in Windows.
  • Wanneer een gebruiker geen rechten heeft om een polis aan te passen, moet het wel mogelijk blijven dat Assu® op de achtergrond automatisch correcties kan uitvoeren. 
 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

raket

“Alleen lezen” velden op de relatiekaart los recht in de gebruikersrollen:

Het op alleen-lezen zetten van velden op de relatiekaarten is verplaatst naar een apart recht in de gebruikersrollen. Dit was voorheen onderdeel van de mutatierechten op het onderdeel Beheer. Gebruikersrollen waarbij mutatierechten op “Beheer” aan staat zullen automatisch na de update ook rechten op dit nieuwe onderdeel hebben.

velden op alleen lezen zetten

Door middel van de “alleen lezen” optie kun je zelf bepalen welke velden er op de productkaart (relatiekaart, poliskaart, schadekaart et cetera) alleen leesbaar moeten zijn. Deze velden worden dan grijs en je kunt ze niet meer aanpassen.

Je hebt hier wel de juiste rechten voor nodig. 

In onderstaande video laten we je zien hoe dit werkt:

Is de video wazig of korrelig? klik dan rechts onderin de video op het radertje en zet hem op de hoogste kwaliteit.

Extra kolom gearchiveerde chats.

De recent toegevoegde functionaliteit in de gesprekken inbox om de gearchiveerde gesprekken tussen gebruikers en gebruikersgroepen waarbij geen klanten betrokken zijn is uitgebreid. Het is nu mogelijk om te zien welke gebruikers/gebruikersgroepen de gespreksdeelnemers waren.

gespreksdeelnemers chat

De chatfunctionaliteit in Assu® werkt zowel voor interne communicatie als communicatie  met je klanten. Als je namelijk gebruik maakt van de Appviseurs module kunnen jouw klanten met jouw kantoor chatten via de Appviseurs app of website.

Meer weten over Appviseurs? Klik dan op onderstaande knop:

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

De volgende velden zijn nieuw in de database:

Eerdere updates:

Bekijk het complete overzicht van updates behorende bij upgrade versie 1.2632:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...