Zelf inregelen van je verlengde bedrijfscertificaat met onze wizard

bedrijfscertificaat

Regel nu zelf je bedrijfscertificaat in

Als je met ons assurantiepakket Assu® werkt, zal je het 1 keer per jaar tegenkomen. Je bedrijfscertificaat moet verlengd worden. We hebben gemerkt dat het niet voor iedere Assu® gebruiker even gemakkelijk is en daarom hebben we dit voor je geautomatiseerd. Je kunt dit nu eenvoudig vanuit Assu® zelf doen. Dit geldt uiteraard niet als je een startend kantoor bent. Dan regelen wij dit voor je tijdens ons migratietraject.

Het Bedrijfscertificaat heeft een geldigheidsduur van 1 jaar en wordt gebruikt om berichten op te halen én voor de koppeling met transacties Aplaza/Risk/MyTP. Voor de vervaldatum (expiratiedatum) ontvangt de beheerder van het Bedrijfscertificaat  een herinneringsbericht per e-mail van Solera, om het bedrijfscertificaat te verlengen.

Wat moet je doen na ontvangst e-mail van Solera?

Als je een e-mail hebt gehad van Solera (hieronder hebben we een voorbeeldje geplaatst) volg dan de handleiding voor de verdere stappen: klik hier>>>

 
 
mail inzake Bedrijfscertificaat

Heb je vragen over het certificaat zelf of de bijbehorende gegevens?

Voor vragen over de ABC-tool en bedrijfscertificaten kun je bellen met Digidentity (servicedesk van Solera) telnr. 070-7007976

Je certificaat in laten regelen door ons

Kom je er zelf niet aan uit? Dan kun je het bedrijfscertificaat door ons in laten regelen. De kosten hiervoor zijn € 105,- excl. BTW).

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...