Wat is nieuw versie 1.2627.3.14

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):

 
  • Indien ingesteld is dat een MSG (outlook mailbestand) meteen omgezet moet worden naar een EML (dit doe je via het witte boekje onder de algemene instellingen) werd dit niet uitgevoerd als je deze mail sleepte in de bijlagelijst van een taak en/of notitie. 
  • De persoon wordt nu goed gekoppeld aan een werklijstitem zodra er een Aplaza bericht wordt gekoppeld aan het werklijstitem. Lees hier meer over onze handige werklijst module.
  • Er is een probleem opgelost waarbij het voorkwam dat een Assu® sessie vast bleef hangen. 
  • Indien de kenteken verrijking een probleem opleverde dan werden er niet juiste waardes in de velden van het auto object geplaatst. Dit probleem is nu verholpen waardoor je geen rare meldingen meer krijgt. De kentekenverrijking gebruik je in autopolissen bij het invoeren van je verzekerde object.
  • Het starten van Assu® is versneld door het optimaliseren van het controleren op DYMO printers. 
  • De koppeling met Accelerate stuurde de partner niet mee wanneer deze niet vanuit de hoofdrelatie werd gestart. Dit is nu opgelost.
  • Bij een verzending van een mailing met het communicatieprofiel “Post” worden nu eventuele bijlagen ook uitgeprint.  Het communicatieprofiel vind je terug in het lint van de relatiekaart.
  •  Als je via de Assu® agenda een afspraak inplant wordt niet langer de eerste kleur die Assu® tegenkomt in het categorie veld gebruikt. Je dient dit zelf in te vullen. 
 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

  • Bij het printen van facturen en bijlagen is de volgorde aangepast: bijlagen van een factuur worden meteen na die factuur (en vóór de volgende) geprint. 
    Let op: om dit te kunnen doen dient in Assu® op het tabblad Financieel van de algemene instellingen in het witte boekje het vinkje voor het gebruiken van losse printopdrachten aan te staan. In de huidige versie van Assu® worden hier alleen nog acceptgiro facturen genoemd maar na de update zal de beschrijving van deze instelling aangepast zijn om duidelijk te maken dat het over alle facturen die geprint worden gaat. 
 

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...