Jouw data is het hart van jouw bedrijf. Daarom zorg je ervoor dat alles goed beveiligd is en je de juiste software hebt om je data zo optimaal mogelijk te kunnen gebruiken.
Maar waar er gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Door deze fouten kan er belangrijke data verloren gaan. We hebben in onze applicaties veel functionaliteiten ingebouwd om ervoor te zorgen dat de kans op het maken van fouten zo klein mogelijk is,
Eén van deze functionaliteiten is het zelf inregelen van verplichte velden. Deze optie is beschikbaar vanaf versie 1.2627.3.11 op de relatiekaart van Assu®. Bepaal welke velden voor jouw organisatie onmisbaar zijn en voorkom zo dat iemand ze vergeet in te vullen.
Je kunt deze optie gebruiken als je beheerrechten hebt in Assu®. Heb je geen beheerrechten? Vraag het dan aan je Key User of Administrator.
In onderstaande video’s laten we zien wat je er op dit moment mee kunt.
Verplichte velden aanleggen in Assu®:
Als je eenmaal de verplichte velden aangelegd hebt dan kun je ze voor iedere relatie blijven gebruiken.
Zit je op een relatiekaart en weet je niet meer om welke velden dat het gaat? Bekijk dan onderstaande video waarin we uitleggen hoe je de verplichte velden toont die je zelf hebt aangelegd en waarin je ook ziet hoe je deze velden weer uit kunt zetten.
Verplichte velden bekijken en weer uit zetten:
De gebruikerslog: bekijk wie wat wanneer gedaan heeft
Als je wilt weten wie er wanneer welke actie heeft uitgevoerd in Assu®, dan kun je vanaf versie 1.2627.3.10 gebruik maken van de “Gebruikerslog”. Ook hiervoor dien je beheerrechten te hebben.
Je vindt de gebruikerslog onder tabblad “Beheer” in Assu®:
Deze optie is niet alleen voor jezelf een handig hulpmiddel, maar kan ons ook op weg helpen als je contact met ons opneemt over een storing of probleem in Assu®.
Heb je deze versie van Assu® nog niet? Vraag deze dan aan via A.i. Servicedesk.
Met vriendelijke groeten,
Team A.i. Automatisering