In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:
De volgende zaken zijn aangepast/opgelost in Assu®:
- Een bug met het overhevelen van polissen vanuit de gekoppelde polissen op dossier niveau is opgelost.
- Een fout m.b.t. het boeken van financiële boekingen min SnelStart m.b.t. financieringen waarop een servicebureau is ingesteld is opgelost.
- Bij het inregelen van een vernieuwd bedrijfscertificaat wordt nu automatisch door het systeem (indien nodig) een mail verstuurd naar APLAZA om dit verder in behandeling te nemen. Voorheen moest dit handmatig gebeuren. Lees hier meer over het zelf inregelen van je bedrijfscertificaat.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: