De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Het prolongatiecontrole rapport is versneld.
- Het versturen van een zakelijke SMS lukte niet. Dit is opgelost.
- Er zijn traagheid issues opgelost in Assu® door optimalisatie van de code.
- Bij de HDN koppeling worden er onbekende documentensoorten toegevoegd uit de documenten aanvraag als Assu® deze nog niet kent.
- De externe pakketinstellingen werden niet goed opgeslagen. Dit is opgelost.
- Bij het annuleren van het archiveren van een e-mail bleef het icoontje staan. Dit is opgelost.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
- Op de relatiekaart is het nu mogelijk om zelf velden “alleen lezen” te maken. Dat betekent dat ze na de eerste keer invullen niet meer mogen worden aangepast. Je doet dit via tabblad “Weergave” bovenin je scherm. Het werkt alleen voor velden uit het middelste gedeelte van je scherm waar er al een waarde gevuld staat. Niet voor de tabbladen onderaan je scherm. Dit kan handig zijn wanneer je wilt voorkomen dat mensen zomaar velden aanpassen als deze eenmaal aangelegd zijn.
- Bij het zoeken naar polissen in de administratie tijdens het koppelen van ADN berichten en digitale documenten werd er gezocht naar polissen met maximaal 6 voorloop nullen. Dit hebben we aangepast zodat het er ook meer kunnen zijn als de maatschappij een polisnummer aanlevert met meer dan 6 voorloop nullen.
- Het is nu mogelijk om een prolongatiebatch die aangeleverd is op een specifieke datum te verwijderen. Klik hiervoor in het lint van de ADN bericht verwerking op de knop “Prolongatiebatch verwijderen”. Je ziet dit na het verwijderen ook terug in de gebruikerslog in Assu®. We hebben dit ingebouwd omdat de maatschappij regelmatig verkeerde berichten aanleverde en wij die vervolgens moesten verwijderen via een storing ticket. Nu kun je eenvoudig zelf zo’n bericht verwijderen.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.