Lees hier het klantinterview met Jeroen van Lunsen van Henst & Lunsen assurantie adviseurs BV.
Ter introductie: we willen graag wat meer over jullie kantoor weten.
Mijn compagnon en ik zijn in 2004 gestart dus we bestaan inmiddels bijna 20 jaar. We waren daarvoor al collega’s bij een ander intermediair. We zijn eerst als allround kantoor gestart maar hebben ons wel snel verdiept in inkomen en aansprakelijkheid van de zakelijke markt en dat is tot op de dag van vandaag onze specialiteit. Inmiddels doen we dit met zijn vijven en we bedienen onze zakelijke klanten al sinds 2004 voornamelijk via de online markt door middel van onze websites. Ook de adviesgesprekken gaan telefonisch of via meetings. Op afstand adviseren lukt prima en zeker met de huidige tools is dit heel efficiënt en bespaart veel reistijd. Tevens kunnen we op deze manier het hele land bedienen.
Welke van onze pakketten gebruiken jullie? Zoals Assu®, onze Apps, koppelingen ed.
Assu® met koppelingen VKG Rolls en slimme formulieren. Met name over de slimme formulieren zijn we heel enthousiast. We werken nog niet zo veel met Workflows.
We gebruiken de App’s nog niet. We hadden voor Assu® een ander pakket met een App voor klanten en die werd toen niet noemenswaardig gebruikt. Vandaar dat we hier nu niet voor kiezen.
De App Assu2Go is voor ons ook niet echt relevant omdat we bijna nooit onderweg zijn.
Wil je hier iets delen met betrekking tot je beoordeling van onze diensten?
We hebben de afgelopen jaren vooral gebruik gemaakt van de consultancy diensten en daardoor is het gelukt op hele efficiënte wijze slagen te maken qua automatisering en daar zijn we zeer content mee. We hebben met name een behoorlijke tijdsbesparing kunnen realiseren ten aanzien van digitaal factureren door dat gecombineerd in bundels te verwerken.
Met slimme formulieren kunnen we heel veel tijd besparen op onderhoudstrajecten. Dat is in een kleine organisatie als de onze heel zichtbaar doordat je dan meer tijd hebt voor andere zaken. Zo is automatisering van toegevoegde waarde.
Wat heeft Assu® je organisatie gebracht?
Met name rust in administratie en organisatie. In 2020 hebben we de conversie gehad van het vorige systeem naar Assu®. Die conversie is toen vlekkeloos gelopen. We werken inmiddels 4 jaar met Assu® en eigenlijk werken we hier op kantoor allemaal met plezier met het pakket. Het is als een fiets waar je zo op wegfietst. Heel soms bij wat je minder frequent gebruikt zoals selecties en dergelijke dan heb je hulp van support nodig maar dat gaat ook heel goed. Dus eigenlijk zijn wij een heel diktevreden gebruiker zo te zeggen.
Lukt het jullie om via onze informatie voorziening op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen?
Jullie doen er veel aan om alles over te brengen aan de gebruikers. Wat er veranderd, waar jullie naartoe willen, of om suggesties aan te reiken. Ja dat werkt prima, al dan niet met video’s erbij om te laten zien hoe iets werkt.
In de handleiding is het soms nog wel even zoeken. Bijvoorbeeld als je iets concreets hebt dan zoeken we uiteraard eerst in de handleiding. Dat lukt nog niet altijd.
Annemieke: Dat weten we en daar werken we hard aan. Als wij bijvoorbeeld een nieuwe medewerker krijgen dan is dat weer een mooie test voor ons. Als deze collega iets niet kan vinden in de handleiding dan is het voor onze gebruikers waarschijnlijk ook moeilijk. We steken er veel tijd in om de handleiding steeds weer te verbeteren.
Verder wordt Assu® constant doorontwikkeld. Het is een pakket in beweging. Iedere keer komt er weer wat bij. Bepaalde zaken worden door ons niet gebruikt, bijvoorbeeld als het betrekking heeft op hypotheken maar vaak zitten er ook wel dingen tussen wat waar we wel blij mee zijn.
Blijven verbeteren dus. We dienen ook wel eens een wens in en daar gaat soms wat tijd overheen maar dat is begrijpelijk.
Zou je Assu® en A.i. Automatisering aan anderen aanbevelen?
Ja absoluut!. Het is heel relevant om je uit te spreken. Wij hebben zelf destijds bij het maken van onze keuze ook gebruik gemaakt van reviews en gebruikerservaringen. Ik kan me daar helemaal in vinden, ook als jullie referenten nodig hebben dan werken we daar graag aan mee.
Heb je nog verbeterpunten voor Assu® of A.i. Automatisering?
Uh nee op zich niet. Ik heb het idee dat als we jullie bellen kunnen jullie dan meteen ons kantoor zien? Klopt dat?
Annemieke: Nee dat gaat niet automatisch maar als we de naam horen kunnen we wel meteen zien welke issues nog open staan of in ons eigen programma informatie over jullie kantoor ophalen.