De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:
Bij de voip instellingen kun je nu voortaan kiezen tussen het TEL protocol (bellen via de VOIP software of de TAPI (alleen voor ondersteunende software/hardware).
Schadenummer klant is toegevoegd aan de schade kaart. Hier kan het schadenummer wat de verzekeringnemer gebruikt in hun administratie geadministreerd worden. Er kan ook op gezocht worden.
Bij updaten van de Assu Client op een Terminal server wordt voortaan een duidelijkere melding gegeven als iemand anders al aan het updaten is.
Een bug is opgelost waarbij een scherm niet meer getoond werd als je veranderde van machine waarbij er minder schermen beschikbaar waren. Bij het afsluiten van Assu® en AssuMailbox werd de locatie van het scherm opgeslagen. Maar als bij het starten van Assu® die locatie eigenlijk niet meer bestond (van pc met 2 schermen naar een laptop met 1 scherm bijvoorbeeld) dan kon het scherm niet meer getoond worden. Het is nu aangepast dat als de locatie niet meer kan, dat dan het scherm op de standaard locatie wordt getoond (midden van het beschikbare scherm).
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: