De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Op het schade scherm stond een verkeerd icoontje bij het uitgekeerde schadebedrag. Er staat nu weer gewoon een rekenmachientje bij.
- Assu® gebruikt nu minder geheugen voor de berekeningen van de spellingscontrole.
- Abonnement kon niet geselecteerd worden bij een tijdregistratie.
- Indien er iets fout gaat met de synchronisatie van Assu® met Snelstart, worden nu voortaan de foutmeldingen vanuit Snelstart ook getoond in de synchronisatie meldingen in Assu®. Deze meldingen kun je in Assu® terugvinden onder tabblad financieel/ADN in het lint bij de financiële boekingen.
- Een time-out bij het handmatig inlezen van grote ADN bestanden is opgelost waardoor deze nu wel verwerkt kunnen worden.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
- In het scherm waarin je op schades kunt zoeken heb je nu ook de mogelijkheid om te zoeken naar een schade m.b.v. het schadenummer van de tegenpartij. Vul hiervoor het juiste nummer in bij het veld “Schadenr. mij./tegenp.” Lees hier alles over het zoeken op schades.
- Het aanvragen van modules/gebruikers is vernieuwd. Je kunt voortaan eenvoudig zien welke modules je gebruikt en welke je niet hebt. Wil je een module gaan gebruiken? Selecteer deze dan en klik op het groene plusje om de module aan te vragen. Lees hier alles over in onze Assu® handleiding.
- Assu® controleert voor het verwerken van een TP overig ADN bericht of er ook nog mantel/overige onderdelen berichten zijn op een polis. Er wordt dan een nieuw scherm getoond waarop je aan kunt geven of je de berichten ook wilt verwerken die de maatschappij heeft aangeleverd op de onderdelen binnen dezelfde polis.
- Als je gebruikt maakt van de journaalposten module moest je voorheen bij de boekhoudinstellingen zelf de naam van de Exact Online Administratie invoeren. Dit is nu aangepast. Je kunt nu voortaan zelf de administratie selecteren uit een lijst van beschikbare administraties in Exact Online. Je doet dit in Assu® onder het witte boekje via de koppelingen en dan de boekhoudinstellingen in het veld “Naam administratie”. Als je op dat veld klikt kun je de naam van de administratie selecteren. Het kan zijn dat je eerst moet inloggen in Exact Online.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.