Wat is nieuw versie 1.2627.3.4

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:

  • Na het wisselen van portefeuille wordt de portefeuille ook meegegeven aan de workflows 

  • Fout opgelost voor het zoeken naar historische maatschappijen 

  • Bij het verwerken van een digitaal document via de werklijst werd de gebruiker niet goed gevuld.  

  • Hyves en MySpace kunnen niet meer gebruikt worden bij de websites in Assu® 

  • Een bug is opgelost bij het boeken van provisie op het grootboek van een servicebureau. Deze bug speelt alleen indien er afwijkende grootboekrekeningen worden gebruikt voor het boeken van provisie per maatschappij (deze afwijkende grootboekrekeningen moeten ingevuld zijn op de maatschappijkaart en moeten afwijken van de grootboekrekeningen die ingesteld staan bij de boekhoudkoppeling instellingen). 

  • De knop ‘Digitaal formulier toesturen’ is weer zichtbaar op de zakelijke relatiekaart 

  • Adviseur2 wordt nu voortaan goed opgevraagd op de relatiekaarten 

  • De meldingen voor gebruikers die excasso facturen moeten fiatteren krijgen alleen nog maar een melding als er facturen klaar staan om gefiatteerd te worden die binnen hun fiattering rol vallen. Er wordt ook maar 1 melding tegelijkertijd getoond in Assu®. 

  • Het is niet meer mogelijk om bij het verwerken van een prolongatie een verwerkdatum in te voeren van voor 1-1-1800. 

 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

  • TAV op de zakelijke relatie wordt nu gebruikt in de workflows (lees hier alles over de workflows in Assu®)
  • Wanneer alle koppelingen van een werklijstitem buiten de werklijst worden verwerkt, wordt het werklijstitem door de gebruiker ‘Systeem’ op verwerkt gezet.  (lees hier alles over de werklijst in Assu®)

 

Zowel de werklijst als de workflows zijn twee krachtige functionaliteiten in Assu® die jouw kunnen helpen om nog meer processen te automatiseren. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met 1 van onze consultants of neem deel aan 1 van onze trainingen op dit gebied.

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...