Wat is nieuw versie 1.2627.3.6

update plaatje

De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:

  • Gebruikers worden nu correct uitgelogd na het starten van de Assu® server 
  • Reeds gecommuniceerd via hotfix 116. Het laden van de categoriëen in de AssuMailbox is versneld. AssuMailbox is een gratis module waarmee je je mails via Assu® kunt beheren. Lees er meer over in dit artikel>>>

 

  • De Rolls koppeling was niet beschikbaar op de poliskaart. Dit is nu opgelost.
  • Een fout, waardoor het aanvinkveld “Toon gebruikers emailadressen” niet zijn juiste positie bleef houden als het Mailing wizard scherm van grootte veranderde, is opgelost.  
  • Een fout is opgelost waarbij de berichten, m.b.t. het afkeuren van *Appviseurs acties, richting de verzekeringnemer via *Appviseurs altijd in kleine letters werd getoond. Nu blijft de tekst hetzelfde als wat de adviseur invoert. 

 

  • PILOT Voogd en Voogd koppeling:  Een fout m.b.t. het doorsturen van een KVK nummer met voorloopnullen via de Voogd en Voogdkoppeling  is opgelost. 
  • Een e-mail (.eml bestand) die een bijlage zonder naam bevatte kon niet geopend worden. 
  • Nieuwe relaties die zijn toegevoegd via *Appviseurs, worden nu als prospect aangemaakt i.p.v. als klant. 
  • De knoppen “Zoek hypotheek” en “Zoek financiering” worden nu goed getoond a.d.h.v. de licentie en leesrechten 
  • Er is een fout opgelost voor het niet kunnen wijzigen van een incassowijze op een factuur indien dit een prolongatie factuur is 
  • Als een taak een herinneringsdatum heeft die vóór de startdatum van de taak ligt en de startdatum van de taak wordt gewijzigd, dan wordt automatisch de herinneringsdatum aangepast 

 

*Appviseurs is een app waarmee jouw klanten de mogelijkheid hebben om via een app of website al hun belangrijke gegevens in te kunnen zien en te kunnen communiceren met hun adviseur. Meer weten over deze aanvullende module? Klik dan snel op onderstaande knop:

 

De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:

  • Bij het maken van een nieuwe afspraak via de agenda in Assu® wordt de locatie niet meer standaard op “Online afspraak” gezet maar op het adres in de Eigen bedrijf instellingen. 
  • De timeout op het inloggen in Assu® is verhoogd van 30 naar 40 seconden.

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen

In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...