De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:
- Het veld “Adviseur koppelen aan gebruiker” dat je kunt vinden via de Stamtabellen voor adviseurs, is verplaatst naar het algemene deel op het scherm omdat dit veld niet alleen voor *Appviseurs gebruikt wordt, maar ook voor koppelingen waaronder Risk Explorer:
- Als je gebruik maakt van checklijsten in de hypotheek module dan zie je voortaan dat er bij je klantmutaties (knop bovenaan het lint van je scherm) zowel voor man, vrouw, beide en nvt documenten geplaatst kunnen worden (voorheen stond “beide” niet in dit lijstje):
- Bij de instellingen voor je koppelingen (externe instellingen) onder het witte boekje is voor Risk Explorer het veldje “API key” weggehaald. Dit vind je nu terug bij je adviseur instellingen onder de stamtabellen (zie afbeelding hierboven), tabblad “Koppelingen”.
- Bij het afdrukken van de RC maatschappij werd voor Snelstart Cloud niet altijd de juiste functionaliteit gebruikt. Dit is nu opgelost.
- Een probleem van het niet juist tonen van adviseurs uit de juiste portefeuille is opgelost. De adviseurs werden opgevraagd uit de portefeuille waar de gebruiker was ingelogd en niet van de portefeuille waar de geopende relatie of product bij hoorde. Dat is nu gecorrigeerd.
- Het laden van het factuuroverzicht scherm en zoeken naar facturen is versneld.
*Appviseurs is een app waarmee jouw klanten de mogelijkheid hebben om via een app of website al hun belangrijke gegevens in te kunnen zien en te kunnen communiceren met hun adviseur. Meer weten over deze aanvullende module? Klik dan snel op onderstaande knop:
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
- Er wordt nu altijd gelogd in wanneer een gebruiker een relatienummer aanpast. Dat werd voorheen alleen gedaan als er een boekhoudkoppeling ingesteld was in Assu®. Hierdoor is door ons altijd terug te vinden dat er een relatienummer is aangepast mocht daar een vraag over komen.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.