De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- De reset gebruiker is weer te gebruiken. Deze moet wel een inlog krijgen met een geldig emailadres wat ook e-mails kan ontvangen. Let op! Geen gewone gebruiker “reset gebruiker” maken want dan kan die gebruiker niet werken in Assu®. Lees hier alles over de reset gebruiker.
- Als je vanuit het “zoek polis” scherm een polis opende en hiervan de maatschappij e/o het servicebureau veranderde, en daarna de polis sloot en opnieuw opende d.m.v. dubbelklikken op dezelfde regel in het polis zoek scherm, zonder eerst te verversen werd een verkeerde versie van de polis geopend.
- Het vinkje “in behandeling” op een polis wordt nu ook uitgezet als er een royements ADN bericht wordt ontvangen zonder een reden voor het royement.
- Als er iets fout gaat tijdens het vertalen van een ADN bericht in Assu® dan komt hiervan voortaan ook een melding bij de Maatschappij bericht meldingen.
- Foute leestekens (voor een XML) in een ADN bericht worden voortaan juist behandeld bij het inlezen van een ADN bericht.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.