De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Relatie mailadressen werden niet zichtbaar bij het beantwoorden van een mail via mailbox indien er in het Outlook adresboek meerdere personen met hetzelfde e-mailadres stonden.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
- Als je hulp op afstand nodig hebt kan de support medewerker die jou helpt vragen of je even op de assistentie knop wilt klikken om Anydesk te installeren. Je kunt deze knop terugvinden onder het witte boekje links bovenaan je scherm in Assu®. Op deze website vind je de knop terug rechts naast je zoekvenster bovenaan je scherm.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen.
Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
Heb je ook een wens of suggestie voor een verbetering? Klik dan op onderstaande knop:
In deze versie zijn er geen velden in de database aangepast.