De volgende zaken zijn opgelost in Assu®:
- Door een foute waarde in de database kon het gebeuren dat een ADN bericht van een motorijtuigverzekering (als onderdeel van een pakket) foutief werd verwerkt waardoor de hoofdbranche van de verzekering als pakket kwam te staan.
- Bij de externe pakketinstellingen van Regi*b*nk kan ingesteld worden of het kenmerk van de persoon omgezet wordt naar “Regi*b*nk” (standaard waarde) of dat “Regi*b*nk” toegevoegd moet worden aan de selectie code van de relatie.
- Bij het snelkoppeling scherm (achter de blauwe (i) knop rechts onderin je scherm ) is aangevuld met de F8 toets voor het instellen van de Chatstatus van de adviseur.
- Telefoon en e-mail worden nu goed overgenomen bij de Regi*b*nk koppeling.
- Het uitstellen van mail werkte niet altijd correct. Dit is nu opgelost.
- De gebruiker “Administrator” is hernoemd naar “Systeem” omdat hier wel eens documenten aan kunnen hangen.
- Abonnement status is toegevoegd bij het koppelen van een abonnement aan een taak
- Tijdregistratie startte niet bij het openen van een hypotheek via het taken scherm. Dit is nu opgelost.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
- In de algemene instellingen (tabblad geavanceerd) kan er nu aangegeven worden of een subagent verplicht veld is bij het aanmaken van een relatie.
- Ook kun je hier aangeven dat een subagent niet meer gewijzigd mag worden na het invoeren van de betreffende relatie.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: