Jouw Assu® hypotheek voordelen

hypotheek en vermogen

Assu®. Altijd Zeker: jouw hypotheek zorgeloos geregeld!

Met de Assu® hypotheekmodule met HDN koppeling heb je alles wat je nodig hebt voor het complete hypotheekproces van aanvraag tot zekerheid binnen handbereik.

De klantreis staat hierbij centraal. Belangrijke informatie is direct toegankelijk, wat zorgt voor efficiënte samenwerking met klanten, geldverstrekkers en collega’s. Dankzij snelle communicatie via HDN en geautomatiseerde processen zoals workflows en taken, verloopt het aanvragen en beheren van hypotheken sneller, bespaar je tijd en verhoog je klanttevredenheid.

Zo ben je weer een stap vooruit in je digitale transformatie en actief klantbeheer.

Hypotheken opties plaatje
hypotheekgesprek bewerkte afbeelding

De klantreis, een complete hypotheekservice, ook voor jouw klanten

Met Assu® begeleid je de hele klantreis van oriëntatie tot nazorg door middel van een volledig geautomatiseerd proces. Tijdens het afsluiten van de hypotheek ondersteunt Assu® je met geautomatiseerde taken en workflows en helpt de HDN koppeling je met het versturen van statusupdates.

Dankzij Appviseurs kunnen klanten de voortgang van hun hypotheekaanvraag volgen, documenten uploaden, ondertekenen en communiceren met hun adviseur – allemaal digitaal. Vanaf de eerste aanvraag tot de definitieve goedkeuring hebben ze altijd inzicht in elke stap van het proces. Dit zorgt voor meer transparantie, een snellere doorlooptijd en een sterkere klantrelatie. Zo maak je het hypotheektraject efficiënter én klantvriendelijker.

Na het afsluiten van de hypotheek kun je met onze aanvullende slimme formulieren module ook voldoen aan je zorgplicht door middel van nazorgscans.

Laat workflows voor je werken

De HDN koppeling bevat een ruim assortiment aan gratis workflows. Deze workflows kunnen jouw klant automatisch op de hoogte brengen over belangrijke hypotheekgebeurtenissen zoals het einde van de rentevast periode, de looptijd en de pensioendatum.

Software verzekeringsbranche
dossiers in Assu®

Alles overzichtelijk in één klantdossier

Het klantdossier is de centrale locatie voor jouw hele hypotheekproces.

E-mails worden automatisch verzonden en jouw klanten kunnen deze overal en altijd bekijken als ze gebruik maken van de Appviseurs app. Binnenkomende documenten van geldgevers en klanten worden direct toegevoegd aan het documentenarchief van de relatie.

Hierdoor blijft iedereen binnen het team op de hoogte en verloopt de samenwerking soepel, met een helder overzicht van de voortgang.

Communiceer snel en efficiënt met geldverstrekkers

Dien moeiteloos hypotheekaanvragen in via de HDN-verbinding met geldverstrekkers. Communicatie over documenten die zijn afgekeurd, nog ingediend moeten worden, of aanvullend nodig zijn, is online inzichtelijk voor zowel jouw kantoor als je klanten.

Via onze workflows beheer jij het proces tot in de puntjes. Blijft een partij binnen de gestelde termijn stil? Je ontvangt automatisch een melding.

Zodra het hypotheekproces is afgerond, worden de e-mails voor zowel de klant als de notaris automatisch opgesteld.

Resultaat: een snel afgeronde hypotheek, tevreden klanten en hypotheekadviseur die tijd heeft voor datgene dat er echt toe doet.

veilig bankieren
raket

Beheer je klanten en versnel je groei

Met onze slimme hypotheeksoftware wordt het eenvoudiger om klantverwachtingen te overtreffen en sterkere relaties op te bouwen. Optimaliseer je kansen en benut elke mogelijkheid binnen je portefeuille.

Zelfs na het passeren van de hypotheek blijf je jouw klanten ondersteunen met doorlopende service, zoals nieuwsbrieven en persoonlijke e-mails. Hierdoor blijf je in beeld bij jouw klanten, voldoe je aan de zorgplicht en minimaliseer je risico’s doordat alle acties nauwkeurig worden vastgelegd.

Dankzij slimme workflows en automatische herinneringen mis je geen enkel belangrijk contactmoment. Assu® automatiseert tijdrovende taken, zet communicatie klaar en zorgt ervoor dat je altijd een consistent proces volgt. Dit verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je omzet zonder extra tijdsinvestering.

orientatie
Oriënteren

Begin je traject met een oriëntatie gesprek ondersteund door een oriëntatie workflow.

inventarisatie
Inventariseren

Verzamel stukken via de stukkenlijst in Assu®. Jouw klant kan via Appviseurs zelf stukken aanleveren.

Adviseren

Stel je advies op en plan een afspraak in met je klant onder begeleiding van de advies workflow.

Bemiddelen

Van offerte aanvraag tot finaal akkoord. Heel het traject ondersteund door kant en klare workflows.

nazorg afbeelding
Nazorg

Jouw klant ontvangt via Appviseurs bericht. De workflow maakt een taak en notitie aan ter controle.

Een aantal van jouw voordelen

Assu® geeft jou wat je nodig hebt voor een zo efficiënt mogelijk hypotheekproces in combinatie met een vlotte klantreis:

Digital Signing

Veilig en snel je stukken laten ondertekenen

Nazorg

Voldoe aan je zorgplicht door gratis zorgplicht workflows

Eigen app

Appviseurs: de adviseur op zak voor jouw klanten

Actief klantbeheer

Met workflows en taken efficiënt klantcontact

Taken

Laat automatisch taken aanmaken

Workflows

Zet de workflows voor je aan het werk

Klant aan het woord

De mogelijkheid van workflows in het algemeen en degene gekoppeld aan HDN-statussen in het bijzonder, hebben bij ons op kantoor gezorgd voor een behoorlijke efficiencyslag waarbij we gestructureerder werken met:- Minder kans op fouten, door het inbouwen van controle momenten, - Verbeteren van onze klantcommunicatie, - Veel acties automatisch doen die automatisch kunnen.Zo houden we meer van onze tijd beschikbaar voor zaken die wel persoonlijke aandacht nodig hebben.
Sander Spitzers
Aarendonk Advies

Wil jij ook aan de slag met HDN?

Vul dan je gegevens in via onderstaand contact formulier en wij nemen contact met jou op.

consultancy plaatje

Vul hier je gegevens:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...