Financiële training

schadeafhandeling

A.i. Automatisering biedt talloze trainingen aan die je helpen om meer uit je software te halen. Deze trainingen worden via Teams gegeven.

Dat biedt jou een aantal mooie voordelen:

Wat ga je leren?

Tijdens deze training leer je om zelfstandig gebruik te maken van de financiële mogelijkheden binnen Assu®. De volgende onderwerpen zullen aan bod komen:

De trainer

Tijdens deze trainer zal Gayelle Kerremans jullie begeleiden. Gayelle heeft een jarenlange ervaring met het geven van trainingen, consultancy op maat en webinars en helpt Assu® gebruikers op weg om hun kennis naar een topniveau te brengen. Ze heeft een passie voor alles wat met cijfertjes te maken heeft.

Voor wie is deze training?

Deze training bedoeld voor ervaren Assu® gebruikers die de basistraining achter de rug hebben en al een ruime ervaring hebben opgedaan met de standaard functionaliteiten binnen het pakket en meer willen weten over de financiële mogelijkheden.

Tijd, data en kosten

Deze training vindt plaats op basis van consultancy. De kosten voor deze training (via Teams) bedragen €125,-  exclusief btw per uur. Voor dit geld krijg je een volledig ingerichte Werklijst waarmee je gelijk van start kunt gaan.

Neem contact met ons op om een afspraak te maken

 

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

Liever consultancy op basis van ons abonnement?

Wil je liever geen eenmalige consultancy, maar heb je behoefte aan meer ondersteuning? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement. Hiermee heb je gedurende een jaar recht op een aantal uren consultancy. Vul onderstaand formulier in om je aan te melden of klik op onderstaande knop voor meer informatie:

Wil jij ook gebruik maken van ons consultancy abonnement?

Vul dan je gegevens in via onderstaand contact formulier en wij nemen contact met jou op.

consultancy plaatje

Vul hier je gegevens in:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...