A.i. Automatisering biedt talloze trainingen aan die je helpen om meer uit je software te halen. De trainingen worden via Teams gegeven.
“Leren door te doen!
Onze opleidingsprogramma’s worden gegeven in workshopvorm. Dit houdt in dat A.i. Automatisering eigen trainingslaptops ter beschikking stelt zodat deelnemers geleerde functionaliteiten gelijk in de praktijk kunnen brengen. Tijdens deze trainingen voer je in Assu® een aantal vragen, opdrachten en werkplekinstructies uit waardoor onze trainingen interactief zijn. Deze vragen, opdrachten en werkplekinstructies krijg je uiteraard mee terug naar kantoor zodat je deze nog eens uitgebreid na kunt lezen.
Doordat je tijdens zo’n workshop zelf bezig bent met het pakket en leer je door te doen. En laat dat nou net de bedoeling zijn. Op deze manier krijg je alles te zien zoals je het in je eigen werksituatie ook dagelijks te zien krijgt.
Wat leer je tijdens deze training?
Tijdens deze training leer alle over de financiële functionaliteiten van Assu®. De volgende onderwerpen zullen aan bod komen:
- Facturatie
- Inregelen en verwerken van herinneringen en aanmaningen
- In- of excasseren (het aanmaken van een in- of excassobatch)
- Journaalposten
- Financiële Stamtabellen zoals bijvoorbeeld “Factuurtypes”
- RC maatschappij
- Tijdsregistratie
- Schade boekingen
- Verrekenen of samenvoegen van facturen
- Handmatig prolongeren (abonnementen, polissen)
- Bankafschriften inlezen
Na deelname aan de training krijg je een certificaat.
Voor wie is deze training?
Deze training is met name bedoeld voor gevorderde Assu® gebruikers die meer willen weten over de financiële mogelijkheden binnen Assu®.
Tijd, data en kosten:
De training is van 10.00 tot 12.00.
- 4 juli 2023
- 12 oktober 2023
De kosten voor deze training (via Teams) bedragen €99,- exclusief btw.
Inschrijven voor een training:
Geef je gemakkelijk op via A.i. Servicedesk en geef het volgende aan:
- Geef aan om welke training dat het gaat
- Geef aan welke datum dat je deel wilt nemen
- Geef aan met hoeveel personen je wilt deelnemen.