Resultaten Klantonderzoek 2023

klantonderzoek

Klantonderzoek: jouw feedback laat ons groeien

We willen alle deelnemers aan ons jaarlijkse klantonderzoek hartelijk bedanken voor alle feedback die we binnen hebben gekregen.

Jullie hebben ons ook dit jaar weer ontzettend geholpen om onze service nog verder te verbeteren. 

We willen jullie ook laten weten dat we jullie feedback serieus nemen. We hebben per team samen gezeten om jullie suggesties te bekijken en we zullen ons best doen om jullie ervaring met ons bedrijf nog beter te maken.

We hebben al jullie input doorgenomen en zijn intern tot een selectie van onderwerpen gekomen waarin wij dit jaar verbeteringen willen gaan doorvoeren. Ook hebben we alle resultaten overzichtelijk voor jullie op een rijtje gezet. Laten we dus maar met dat laatste starten.

De resultaten van ons klantonderzoek:

We hebben voor een aantal gebieden gevraagd hoe jullie deze waarden op basis van een cijfer van 1 tot en met 10. De gemiddelden van alle deelgebieden hebben we in een schema verwerkt waarin je ook de waarderingen van de afgelopen jaren terug kunt zien. 

In onderstaand schema hebben we alle sterwaarderingen uit ons onderzoek van afgelopen jaren verwerkt:

 

KTO2023 alle resultaten

 
 

De punten waarop we dit jaar minder goed scoren dan het afgelopen jaar zullen we dit jaar meenemen in onze verbeterstrategie die je verderop in dit artikel door kunt lezen.

Verder hebben we jullie gevraagd in hoeverre jullie ons en onze software zouden aanbevelen aan collega’s binnen de branche. Hieruit zijn de volgende cijfers gekomen:

aanbevelingen KTO 2023

  

Onze acties dit jaar:

We hebben alle reacties intern verwerkt tot een actieplan voor onszelf. Gedurende 2024 zullen we ons dan ook bezig houden met de verbetering van onderstaande onderwerpen:

KTO2023 doelen

De winnaar van onze loterij

En last but not least…. de uitslag van onze loterij waabij 1 van de deelnemers een dagdeel consultancy van ons cadeau krijgt is:

Verbossen logo

Wij nemen contact op met de winnaar om een afspraak in te plannen.

Niet gewonnen?

Heb je niet gewonnen? Doe dan eind van dit jaar dan gewoon nog een keer mee aan ons klantonderzoek. Wie weet ben je in onze volgende trekking de winnaar van een gratis dagdeel consultancy.

Wil je  jouw bedrijfsprocessen verder optimaliseren met behulp van onze consultancy? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement waarmee je zelf een periode kunt samenstellen waarin je gebruik kunt maken van de kennis van 1 van onze ervaren consultants.

Wij hopen dat we jullie met bovenstaand overzicht een indruk hebben kunnen geven van wat we in het nieuwe jaar van plan zijn met de punten die uit ons klantonderzoek naar voren zijn gekomen.

Voor alle overige zaken die wij in het nieuwe jaar van plan zijn willen we jullie doorverwijzen naar ons Roadmap artikel.

Hierin kun bekijken waar we mee bezig zijn qua ontwikkelingen. We starten uiteraard met de Roadmap voor het eerste kwartaal van dit jaar.

plattegrond

Met vriendelijke groeten,

Team A.i. Automatisering

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...