Klantonderzoek: jouw feedback laat ons groeien
We willen alle deelnemers aan ons jaarlijkse klantonderzoek hartelijk bedanken voor alle feedback die we binnen hebben gekregen.
Jullie hebben ons ook dit jaar weer ontzettend geholpen om onze service nog verder te verbeteren.
We hebben al jullie input doorgenomen en zijn intern tot een selectie van onderwerpen gekomen waarin wij dit jaar verbeteringen willen gaan doorvoeren. Ook hebben we alle resultaten overzichtelijk voor jullie op een rijtje gezet. Laten we dus maar met dat laatste starten.
De resultaten van ons klantonderzoek:
We hebben voor een aantal gebieden gevraagd hoe jullie deze waarden op basis van een cijfer van 1 tot en met 10. De gemiddelden van alle deelgebieden hebben we in een schema verwerkt waarin je ook de waarderingen van de afgelopen jaren terug kunt zien.
In onderstaand schema hebben we alle sterwaarderingen uit ons onderzoek van afgelopen jaren verwerkt:
De punten waarop we dit jaar minder goed scoren dan het afgelopen jaar zullen we dit jaar meenemen in onze verbeterstrategie die je verderop in dit artikel door kunt lezen.
Verder hebben we jullie gevraagd in hoeverre jullie ons en onze software zouden aanbevelen aan collega’s binnen de branche. Hieruit zijn de volgende cijfers gekomen:
We gaan dit jaar onze Assu2Go app verder optimaliseren. Ook zullen we meer zichtbaarheid geven aan het bestaan van deze app aangezien uit ons onderzoek is gebleken dat nog niet al onze klanten weten van het bestaan van deze app.
Ook Appviseurs nemen we in dit jaar onder de loep. We zijn al bezig met optimalisaties waardoor Appviseurs soepeler draait.
De webbased versie van Appviseurs herschrijven we qua code waardoor hij toekomstbestendiger zal zijn.
Net zoals dat bij Assu2Go geldt zullen we ook Appviseurs meer zichtbaarheid geven aangezien ook deze applicatie niet bij iedereen nog bekend is.
Soms is het nodig dat er aan de weg getimmerd wordt. En laten we dat nu net van plan zijn met ons weg van de wens proces.
We gaan ons plan van het drie keer per jaar een upgrade uitbrengen volledig loslaten. Dit houdt in dat we met wekelijkse updates gaan werken waardoor onze applicaties het hele jaar door voorzien worden van nieuwe functionaliteiten en optimalisaties.
Onze klanten hoeven dan niet langer te wachten op de nieuwe functionaliteiten, maar je ziet al veel sneller dat de goedgekeurde wensen ingebouwd worden in Assu® of onze apps.
Niet gewonnen?
Heb je niet gewonnen? Doe dan eind van dit jaar dan gewoon nog een keer mee aan ons klantonderzoek. Wie weet ben je in onze volgende trekking de winnaar van een gratis dagdeel consultancy.
Wil je jouw bedrijfsprocessen verder optimaliseren met behulp van onze consultancy? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement waarmee je zelf een periode kunt samenstellen waarin je gebruik kunt maken van de kennis van 1 van onze ervaren consultants.
Wij hopen dat we jullie met bovenstaand overzicht een indruk hebben kunnen geven van wat we in het nieuwe jaar van plan zijn met de punten die uit ons klantonderzoek naar voren zijn gekomen.
Voor alle overige zaken die wij in het nieuwe jaar van plan zijn willen we jullie doorverwijzen naar ons Roadmap artikel.
Hierin kun bekijken waar we mee bezig zijn qua ontwikkelingen. We starten uiteraard met de Roadmap voor het eerste kwartaal van dit jaar.
Met vriendelijke groeten,
Team A.i. Automatisering