Bedankt voor jouw feedback: dit zijn onze verbeterpunten
Het is weer zover: de resultaten van ons jaarlijkse klantonderzoek zijn binnen! 🎉 Eerst en vooral: een dikke dankjewel aan iedereen die de tijd heeft genomen om zijn of haar mening met ons te delen. We weten dat je agenda waarschijnlijk al vol staat met afspraken, koffiemomentjes en (laten we eerlijk zijn) die eindeloze stroom aan e-mails van jouw klanten. Dat je dan toch even de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, waarderen we enorm!
Waarom jouw feedback goud waard is
Bij A.i. Automatisering zijn we gek op data, maar nog gekker op échte inzichten van onze klanten. Want laten we eerlijk zijn: cijfers zeggen veel, maar jouw ervaringen zeggen alles. Dankzij jouw input weten we precies waar we goed bezig zijn en – belangrijker nog – waar we kunnen verbeteren.
Sommige feedback bracht een glimlach op ons gezicht (“Jullie supportteam is sneller dan mijn internetverbinding!”), terwijl andere punten ons aan het denken zetten (“Kan het nóg makkelijker?” – uitdaging geaccepteerd!). Maar één ding is zeker: jouw stem telt, en we nemen alles serieus.
De resultaten van ons klantonderzoek:
We hebben voor een aantal gebieden gevraagd hoe jullie deze waarden op basis van een cijfer van 1 tot en met 10. De gemiddelden van alle deelgebieden hebben we in een schema verwerkt waarin je ook de waarderingen van het afgelopen jaar terug kunnen zien:


Onze acties dit jaar:
We hebben alle reacties intern verwerkt tot een actieplan voor onszelf. Gedurende 2024 zullen we ons dan ook bezig houden met de verbetering van onderstaande onderwerpen:
Verbetertrajecten
Door middel van 1 op 1 consultancy en abonnementen bieden we de mogelijkheid om jouw processen te optimaliseren.
Meer webinars
Er komen dit jaar meer webinars. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een webinar over AssuInzicht, Assu2Go, Assu®Store en Appviseurs.
Appviseurs herschrijven
In dit jaar gaan we zowel Appviseurs web als Appviseurs app volledig herschrijven. Appviseurs zal hierdoor sneller en stabieler zijn. Ook bouwen we een aantal wensen in waardoor Appviseurs weer met zijn tijd mee kan.
De winnaar van onze loterij
En last but not least…. de uitslag van onze loterij waabij 1 van de deelnemers een dagdeel consultancy van ons cadeau krijgt is:
We hebben al contact opgenomen met de winnaar om de uitslag te bespreken.
Niet gewonnen?
Nogmaals bedankt voor je bijdrage! We kijken er nu al naar uit om in oktober opnieuw je mening te horen. Maar wees gerust: je hoeft echt niet te wachten op het volgende klantonderzoek. Heb je tussendoor ideeën, wensen of een geniale ingeving? Laat het ons weten! We horen het graag.
🎤 Einde klantonderzoek. Maar niet van onze drive om te verbeteren!