Rol van Assu® Key Users

key users

Waarom Key Users?:

In het kader van de optimalisering van onze informatievoorziening maken wij gebruik van een systeem met Key Users. Key Users worden in andere organisaties ook wel Super Users genoemd, maar aangezien bij ons iedere gebruiker Super is, hebben wij besloten ze Key Users te noemen. Een Key User is een persoon (of meerdere personen, bijvoorbeeld per afdeling of locatie) binnen je kantoor, die het aanspreekpunt is voor A.i. Automatisering en je eigen interne organisatie over het gebruik van onze applicaties (Assu®, Assu2Go en Appviseurs). Hij of zij speelt dus eigenlijk een sleutelrol binnen je bedrijf.

De rol van de Key User bestaat uit het beantwoorden van interne functionele vragen over Assu® en eventueel gekoppelde programma’s.  Mocht de Key User hulp nodig hebben kan hij/zij contact zoeken met onze A.i. Servicedesk.

Assu® Key Users zijn mannen en vrouwen die ervoor zorgen dat vragen en ideeën omtrent CRM worden uitgezocht en opgelost. Het hoeven geen medewerkers te zijn die een specifieke IT achtergrond hebben. Het zijn betrokken medewerkers die wel affiniteit hebben met software. Ze begrijpen welke bedrijfsprocessen van belang zijn, wat er nodig is binnen de  business en hoe CRM daar op aansluit. Ze zijn de spil tussen je bedrijf en A.i. Automatisering. Het zijn mensen die de kar kunnen trekken en het vermogen hebben om analytisch te kijken naar de vraag en de mogelijkheden. Deze medewerkers zorgen ervoor dat je CRM systeem goed blijft passen binnen de eisen en wensen van de onderneming en dat de eerste functionele vragen worden opgevangen. Daarnaast zijn er diverse andere taken die goed passen binnen de rol van Key User, dat verschilt per onderneming.

Key User, gewoon een Super gebruiker

Continuïteit:

Key Users waarborgen de continuïteit van Assu® en zijn daarom erg belangrijk. De Assu® Key User is het directe aanspreekpunt van je organisatie naar A.i. Automatisering en andersom.

Bij iedere organisatie komt het moment voor dat er ‘snel’ een aanpassing nodig is in het CRM systeem om verder te kunnen met de dagelijkse business. Dat kan gaan over een rapportage, een workflow of een extra knop op het scherm.  Om snel te kunnen schakelen in je organisatie is het van belang dat er  een aantal Key Users in het bedrijf is die vanuit een functioneel oogpunt relatief eenvoudige aanpassingen kunnen verrichten. Zo’n Key User is ook gelijk de vraagbaak voor gebruikers die hulp nodig hebben met CRM. Je borgt met een aantal Key Users de voortgang van het succes met Assu® binnen de organisatie.

 

Taken van Key Users:

De Key User kan allerlei, voornamelijk administratieve, taken uitvoeren die bij normaal gebruik niet mogelijk zijn. Zoals het wijzigen van beheerrechten of het toevoegen en verwijderen van andere gebruikers. In  Assu® kennen we twee verschillende soorten gebruikers:

– Administrator (Key User)
– Gebruiker

Voor een goed beheer is het dus van belang dat er binnen de organisatie een Key User is die zich bezig houdt met beheerrechten. Meer informatie over het instellen van deze gebruikersroller kun je in onze handleiding terugvinden.

 

Nog geen Key User(s) binnen je bedrijf?:

Ben je een startend kantoor en heb je nog geen Key User binnen je bedrijf? Meld degene die deze rol wil vervullen dan aan bij onze Support afdeling zodat wij hem of haar bekend kunnen maken in ons systeem. De Key User zal dan automatisch de contactpersoon worden voor een aantal mailings die wij  aan Key Users versturen.

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...