Consultancy service
Gezien ons grote aantal klanten en de telefonische doorlooptijden op onze Support afdeling hebben wij besloten geen langdurige gesprekken tussendoor te voeren die te maken hebben met 1 specifiek onderwerp. We begrijpen echter heel goed dat er soms behoefte is aan telefonische consultancy/training waar wat meer tijd in gaat zitten dan het standaard telefoontje dat je doet wanneer je een vraag over Assu® hebt.
Telefonische consultancy service
En voor dit soort vragen hebben wij dan ook onze nieuwe telefonische consultancy/training service in het leven geroepen. Deze service geeft recht op telefonische support voor zaken die langer dan een kwartier beltijd kosten met een maximum van 2 uur. Te denken valt bijvoorbeeld aan:
- facturen opmaken
- rapportages samenstellen
- Workflows maken en doornemen
Alle reguliere vragen en problemen die te maken hebben met ons assurantiesoftwarepakket vallen uiteraard onder de standaard support die wij aan onze klanten leveren en per mail zijn wij ook gewoon bereikbaar.
Informeer voor de meest actuele kosten.
Meer informatie hierover kun je opvragen via onze contact gegevens onderaan dit scherm.
Liever consultancy op abonnementbasis?
Heb je behoefte aan een paar keer per jaar 1 op 1 ondersteuning die helemaal ingeregeld is naar de processen van jouw kantoor? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement.
Hiermee heb je recht op regelmatige ondersteuning door 1 van onze ervaren consultants.