De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Bij aanmaken van maatschappij excasso controleren op 0 bedrag
- Als er bij een factuur die verzonden moet worden een klant is waarbij een bijlage moet worden meegestuurd, krijg je de optie om een sjabloon voor de bijlage te selecteren. Echter, er wordt aangenomen dat alle klanten met een apart bijlage-adres ook daadwerkelijk een bijlage nodig hebben, wat niet altijd het geval is. Bijlagen moeten alleen worden verzonden als ze daadwerkelijk nodig zijn.
- Er was een probleem met het versturen van slimme formulieren via workflow, omdat Assu niet alle benodigde informatie meestuurde en slimme formulieren velden verplicht stelde die “nullable” moesten zijn. Om dit op te lossen is Assu® aangepast zodat alle informatie nu wordt meegestuurd, en slimme formulieren is aangepast zodat niet alle velden verplicht zijn. Deze oplossing geldt voor alle versies en is niet specifiek voor de huidige versie.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
Werklijst filteren op 1 of meer taak onderwerpen uit taak onderwerpen stamtabel
Het is nu mogelijk om de werklijst te filteren op 1 of meerdere taak onderwerpen uit de taak onderwerpen stamtabel.
Hierdoor heb je nog meer mogelijkheden om datgene te vinden dat je zoekt.
Herinnering via post en e-mail.
Het is nu mogelijk om herinneringen zowel per post als per mail te sturen. Dit kan voor de gehele portefeuille aan worden gezet via de algemene instellingen.
Het is ook mogelijk om daar per relatie van af te wijken via de onderste optie in het communicatieprofiel op de relatiekaart van de geselecteerde klant:
Duidelijke melding indien instelling op adviseur staat na ontvangen nazorgscan
Er wordt nu een melding getoond dat er aan de adviseur een gebruiker gekoppeld moet zijn om er via slimme formulieren een taak of workflow aan te maken.
Werklijst filteren op 1 of meer taak onderwerpen uit taak onderwerpen stamtabel
Je kunt de werklijst nu filteren op 1 of meer taak onderwepen uit de taak onderwerpen stamtabel.
Hierdoor heb je nog meer mogelijkheden om datgene te vinden dat je zoekt.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
De volgende database aanpassingen zijn doorgevoerd: