De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- De instellingen waren niet meer zichtbaar in de AssuMailbox. Dit is opgelost.
- Er is nu een foutmelding wanneer een klantmutatie niet geopend kan worden.
- Als je via een automatische handeling bij een document toevoegen op relatieniveau een e-mail liet versturen, werd deze alleen aan dossier gekoppeld. Dit is opgelost.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
- Het is nu mogelijk om op een hypotheek aan te geven dat de klant zelf de bankgarantie betaalt. Deze optie is ook te gebruiken in de startcondities en voorwaarden van workflows. Op deze manier heb je nog meer gegevens op je hypotheekkaart beschikbaar voor een volledige administratie.
- In de Werklijst zie je nu ook het kenmerk van de relatie terug. Kenmerken kun je gebruiken voor je klantsegmentaties. Lees hier een uitgebreid artikel over de mogelijkheden van klantsegmentatie. Je kunt het ook gebruiken als filter voor je werkvoorraad.
- In de Werklijst kun je nu ook zoeken op subagent. Je doet dit via tabblad Weergave> Zoekfilters aanpassen. Zet hier Subagent “aan”. Zo heb je weer een extra selectiecriterium tot je beschikking in de Werklijst.
- In je sjablonen kun je nu de incassowijze van een polis gebruiken. Zo maak je je mailingen nog completer.
Een dubbelklik op een gekoppelde relatie of gekoppeld product van een abonnement opent nu die relatie of dat product in plaats van het scherm waar je de koppeling kunt aanpassen. Klik je bijvooorbeeld op een gekoppelde polis dan worden zowel die polis als de relatiekaart getoond zodat je alle gegevens snel inzichtelijk hebt:
Bij relaties kan met het potloodje nog wel de koppeling zelf aangepast worden (om bijvoorbeeld een andere gekoppelde relatie de betaler te maken).
- De adviseur op het hypotheekscherm is verplaatst van het Partijen tabblad naar het hoofdscherm. Je ziet hem nu gelijk rechts bovenaan je scherm terug wanneer je de hypotheekkaart opvraagt in Assu®.
- En last but not least….. onze handleiding die je onder de F1 knop in Assu® kunt vinden heeft een makeover gehad. Je kunt nu gemakkelijker zoeken op de onderwerpen waar je meer informatie over wilt hebben.
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
In deze versie zijn de volgende velden in de databse aangepast: