De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- Een schade kon niet opgeslagen worden na het leegmaken van de tussenpersoon status.
- Op de polisrapporten haalde het veld “tbPersoon41” niet de naam van de risicodrager op. Dat is nu wel het geval.
- Bij het verwerken van een mutatie op pakketniveau via de werklijst werden niet altijd de nieuwe contracten voor onderdelen verwerkt.
- Bij het verwerken van ADN berichten keek Assu® bij het vergelijken van de code voor het soort opstal naar het verkeerde veld.
- Het veld “passeer datum” hoort niet de einddatum van een offerte te tonen bij het verwerken van HDN berichten.
- Lege hypotheek statussen vanuit HDN worden niet langer opgeslagen.
- Bij het verwerken van een mutatie op pakketniveau via de werklijst worden niet altijd de nieuwe contracten voor onderdelen verwerkt.
- Als er niets gekoppeld is kan een digitaal document niet verwerkt worden: dit wordt nu duidelijk vermeld op de werklijst,
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
TP incassokosten getoond in handmatige prolongatie:
De verschillende tussenpersoon kosten en assurantiebelasting op deze kosten worden nu getoond in het handmatige prolongatie overzicht:
Recht toegvoegd voor verwijderen documenten:
Via de gebruikersrollen is er een nieuw recht toegevoegd waarmee je kan bepalen of iemand documenten mag verwijderen uit het documentenarchief.
Historische polissen in toevoegen aan collectiviteit scherm in grijs getoond.
Als je polissen toevoegt aan een collectiviteit krijg je een scherm in beeld dat al je polissen toont. De historische polissen zijn nu grijs in dit overzicht zodat ze herkenbaar zijn.
Kostenplaats code toevoegen op grootboekrekening (AFAS koppeling).
Journaalpostkoppeling: Bij grootboeken kan nu een kostenplaats code ingesteld worden. Indien een grootboek een kostenplaats code heeft wordt automatisch bij het opslaan van een journaalpost waarin een regel met dat grootboeknummer zit de code opgeslagen bij die journaalpostregel. Bij de export naar AFAS en Exact Online worden deze codes mee geëxporteerd.
Synchronisatie processen incassobatch tweede keer starten blokkeren.
Er is een extra controle toegevoegd zodat het boeken van een SEPA batch via de journaalposten niet dubbel gestart kan worden.
Historische polissen in toevoegen aan collectiviteit scherm in grijs getoond.
Als je polissen toevoegt aan een collectiviteit krijg je een scherm in beeld dat al je polissen toont. De historische polissen zijn nu grijs in dit overzicht zodat ze herkenbaar zijn.
Automatische handeling klantmutaties uitgebreid.
Bij de automatische handeling trigger voor het accepteren of afkeuren van een klantmutatie kan nu een producttype worden gekozen. Hiermee kan bijvoorbeeld aan de klantmutatie van het type polis een polis workflow gekoppeld worden.
Met de automatische handelingen kun je een hoop processen automatiseren. Wil je hier meer over lezen? Klik dan op onderstaande knop waar we bovenstaand voorbeeld en meer voor je uitgewerkt hebben:
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:
De volgende velden zijn aangepast in de database: