De volgende zaken zijn opgelost in Assu® (bugs):
- In een schade werd het huisnummer niet goed weergegeven.
- Er wort nu alleen nog maar gelogd dat een taak is overgeheveld als er daadwerkelijk ook iets veranderd is.
- Documenten vanuit HDN en de hypotheek stukkenlijst waren niet zichtbaar bij de hypotheek in Appviseurs.
- Het bedrijfslogo in een brief kwam niet in beeld via een workflow/automatische handeling (e-mail werkt wel).
- Het veld “Eerstvolgende Hypotheekdeel EindeRenteVast” op een hypotheek werd niet juist bijgewerkt.
- Een particuliere relatie kon niet bewerkt worden als deze maar half opgeslagen was door een eerdere fout.
De volgende zaken zijn nieuw in Assu®:
Handmatig gekoppeld digitaal document getoond in userlog :
Bij het loggen dat er een digitaal document handmatig gekoppeld is wordt nu ook getoond aan welke relatie / welk product er is gekoppeld in de userlog.
Mailbox wachtwoord opnieuw instellen is lastig als je veel verlopen accounts hebt.
Er is een aanpassing gedaan in de AssuMailbox m.b.t. het niet meer geldig zijn van de inloggegevens. In het verleden werd continu het inlogscherm van Microsoft getoond, wat het soms lastig maakte om de juiste gegevens in de instellingen in te vullen.
Er is nu een aanpassing gedaan die bij het wegklikken van die popup nu tijdelijk het synchroniseren pauzeert zodat men eerst de inloggegevens kan corrigeren. Door daarna handmatig op synchroniseren te klikken wordt de synchronisatie weer hervat.
Nieuwe SIVI branches in Assu®
De nieuwe branches van het SIVI zijn gekoppeld aan de hoofdbranches in Assu®:
En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.
Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: