Wensen/functionele verbeteringen

schadeafhandeling

Je werkt dagelijks met ons assurantie- en hypotheken softwarepakket Assu® of 1 van onze apps (Assu2Go/Appviseurs) en toch kan het weleens voorkomen dat je het gevoel hebt dat je iets mist in het pakket. 

Een bepaalde knop die je werkzaamheden een stuk gemakkelijker zou kunnen maken, een bepaalde functionaliteit die makkelijker zou kunnen of een bepaalde layout die je naar eigen wens in zou willen richten. Dit is zomaar een greep uit de ideeën die wij vaak doorkrijgen van Assu® gebruikers.

valt er nog wat te wensen?

 

 

Hoe dien ik mijn wens in?

Het lijkt misschien lastig om uit te leggen wat je precies wilt hebben, maar wij hebben deze tip voor je: je wens moet in eerste instantie op een postit passen. “Ja maar…. dat past toch niet?”. Als je onderstaand voorbeeld gebruikt zal het verzoek in eerste instantie kort en krachtig op te maken zijn:

postit

Stel, je wilt bijvoorbeeld aan ons doorgeven dat je heel graag een pasfoto wilt kunnen downloaden op een relatiekaart waarbij je gelijk kunt zien hoe je klant eruitziet op het moment dat je de klantenkaart opent. Iedereen op kantoor die dan de relatiekaart opent heeft een beeld bij die klant en dat voelt een stuk persoonlijker dan alleen een naam op je scherm te zien krijgen.

Dan kun je als je bovenstaande postit aanhoudt bijvoorbeeld je wens indienen als: “Ik als tussenpersoon zou graag een foto van mijn relatie op de relatiekaart willen zien zodat mijn contact met de relatie wat persoonlijker voelt”.

De wensen of verzoeken voor functionele verbeteringen dien je in eerste instantie in via A.I. Sevicedesk. Op de plek waar je ook storingen of verzoeken voor informatievoorziening in kunt dienen is een nieuwe optie toegevoegd: “Verbetering suggereren”. Houd er hierbij wel rekening mee dat je 1 wens per ticket invoert! Dus ook GEEN extra wensen in de comments van je ticket.

Op deze manier kunnen we het overzicht duidelijk houden en kunnen we de wensen sneller in behandeling nemen.

AI Servicedesk IV wensen

Als je deze optie aan hebt geklikt kom je in een ander scherm terecht waar je je idee verder uit kunt werken.

Als je deze optie aan hebt geklikt kom je in een ander scherm terecht waar je je idee verder uit kunt werken.

AI Servicedesk IV wens ticket
 

Maar niet alleen Assu®...

Je kunt niet alleen wensen doorgeven die te maken hebben met Assu®. Ook onze apps Assu2Go en Appviseurs bevatten voldoende functionaliteiten waar je misschien iets over te wensen hebt. Dus… mis je iets in 1 van onze apps, of vind je dat een bepaalde functionaliteit soepeler kan werken? Geef het aan ons door via A.i. Servicedesk.

 

En wat gebeurt er dan verder met mijn wens?

Een wens volgt bij ons -zoals wij dat noemen- “de Weg van de Wens”. Van binnenkomst tot eventuele nieuwe functionaliteit in ons pakket volgt de wens een aantal stappen. Lees hier meer over in het artikel “de Weg van de Wens“.

Het is natuurlijk enorm lastig om ieders wensen in te bouwen in een software pakket met veel gebruikers. Daarom zijn wij op het idee gekomen om een A.i. Community op te zetten waarin we wensen en voorstellen samen met gebruikers gaan bespreken. In deze A.i. Community kun je ook campagne voeren voor je wensen tijdens het stemtraject in het A.i. Stemlokaal. Je bent uiteraard niet verplicht om gebruik te maken van de Community!

Lees hier meer over het A.i. Stemlokaal en de daaruit vloeiende Roadmap.

Wekelijks inventariseren wij alle wensen die bij ons aangemeld zijn door de Key Users. Mocht het zo zijn dat een bepaalde functionaliteit al bestaat in het pakket dan koppelen wij dat aan je terug in het ticket. Dit geldt ook als een wens onuitvoerbaar is. Wensen die wel uitvoerbaar zijn, waar meer vraag naar is en wensen die een goede bijdrage kunnen leveren aan ons pakket gaan we uitzetten in het A.i. Stemlokaal.

Lees meer informatie over onze A.i. Community:

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...