Op 25 januari hebben we ons eerste Ainformatief webinar van 2024 gehouden.
Wil je nalezen wat we gedeeld hebben? Lees dan snel verder. Onderaan dit artikel vind je een video van het webinar en ook een Q en A met de vragen die er gesteld zijn.
Assu® Upgrades:
We streven er naar om ieder jaar twee tot drie upgrades uit te brengen. In deze upgrades vindt je veel nieuwe functionaliteiten die we via onze wensen tickets ontvangen hebben, maar ook nieuwe functionaliteiten aan de hand van ontwikkelingen in de markt.
De upgrades waar we in het eerste kwartaal van dit jaar aan werken zijn:
De eerste Assu® Upgrade van dit jaar is Upgrade 1.2630.3.1 die we op 22 januari gelanceerd hebben.
In deze Upgrade zit onder andere onze slimme formulieren tool en een HDN koppeling. De HDN koppeling staat nog in pilotfase bij onze testkantoren.
Maar er zitten nog veel meer slimme oplossingen in. Kijk hier wat er nieuw is in deze versie.
Wil jij ook klaargezet worden voor deze nieuwe versie van Assu®? Maak dan een ticket aan via A.i. Servicedesk.
Ook maken we een start met het verwerken van punten die uit de stemronde voor Upgrade 1.2631.3.1 zijn gekomen. Welke punten dat dat zijn kun je hier>>> bekijken. We hebben deze versie voor eind april in onze planning staan.
In maart tenslotte zal er weer een ronde zijn in ons A.i. Stemlokaal waarin je kunt stemmen voor punten die ingebracht zijn voor Assu® Upgrade 1.2632.3.2. Deze Upgrade staat voor eind 2024 in de planning.
We houden je op de hoogte van de datum waarop het A.i. Stemlokaal geopend wordt. je ontvangt dan van ons uiteraard weer een link met daarin de punten waar je jouw stem op uit kunt brengen.
Digitale transformatie
Met onze slimme functionaliteiten en tijdbesparende opties helpen wij jou verder de toekomst in. Wij noemen dit “digitale transformatie”. In dit webinar hebben we de volgende onderwerpen besproken:
Klantsegmentatie is een marketingstrategie waarbij je jouw klanten onderverdeelt in verschillende groepen op basis van hun kenmerken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- leeftijd
- inkomen
- geslacht
- polissen
- woonplaats
Klantsegmentatie kan je helpen om je klantenbestand beter te begrijpen en je klantenservice te verbeteren. Door klanten in verschillende groepen te segmenteren, kun je jouw klantenservice en marketing afstemmen op de specifieke behoeften van elke groep. Dit kan leiden tot een hogere klanttevredenheid en loyaliteit.
Ook aan de slag?
Wil jij ook aan de slag met klantsegmentatie? Ga dan naar A.i. Servicedesk om een segmentatiescript aan te vragen. Geef ons door wat jouw doelgroep is en wij maken een script voor je op. Zodra het klaar is ontvang je van ons een berichtje terug via je ticket en kun je in Assu® de gegevens ophalen.
De gegevens van het segmentatiescript worden opgehaald door middel van een tijdgebonden servertaak. Deze servertaak maak je eenmalig en je kunt hierbij zelf aangeven op welke basis er gegevens opgehaald (dagelijks, wekelijks…)
De gegevens komen uiteindelijk op de klantenkaart in Assu® terecht. Je kunt ze vervolgens gebruiken als basis voor je selecties om heel gericht mailingcampagnes te voeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de velden:
- Sterwaarde
- Kenmerk
- Selectiecode
Wil je meer weten over klantsegmentatie? Lees dan hier >>> verder.
De slimme formulieren tool is in samenwerking met andere Assu® gebruikers in eigen beheer is ontwikkeld, en sluit hij helemaal aan bij jouw wensen.
De slimme formulieren tool werkt samen met workflows en taken zodat je jouw mailingen optimaal kunt beheren en is gebaseerd op formulieren die je helemaal zelf naar wens in kunt richten.
Wat kan ik met de slimme formulieren tool?
Door middel van een Assu® selectie haal je de doelgroep op die voor jou van toepassing is om een gerichte marketing te kunnen doen.
Na het verzenden van de mailing krijgt jouw klant een e-mail binnen met daarin een link naar een website waar het betreffende formulier in gevuld kan worden. Ingevulde formulieren komen via een tijdgebonden servertaak binnen in het documentenarchief van de betreffende relatie.
Denk bijvoorbeeld aan een nazorgscan waarbij je wijzigingen in situaties kunt inventariseren.
Jouw voordelen
De slimme formulieren tool is een aanvullende module. Een aantal van jouw voordelen als je deze module gaat gebruiken:
- Persoonlijk: richt je eigen formulieren geheel via je eigen huisstijl en kleurenschema in. Hierdoor creëer je een persoonlijke klantervaring.
- Efficiënt: Jouw klanten kunnen snel, veilig en digitaal hun formulieren bekijken en invullen.
- Gerichte marketing: Doordat jouw eigen selecties de basis zijn voor je mailing kun je heel gericht de juiste doelgroep aanschrijven.
- Geen aanvullende applicaties nodig: Doordat je helemaal zelf de formulieren opmaakt en jouw resultaten ook weer terug te zien zijn in Assu® hoef je niet langer gebruik te maken van aanvullende applicaties voor het maken van mailingen.
Wil jij ook aan de slag gaan met onze slimme formulieren tool? Neem dan contact op met 1 van onze consultants.
Een belangrijke koppeling die wij in het eerste kwartaal uit gaan brengen is de HDN koppeling. Met behulp van deze koppeling kun je hypotheekberichten, statusberichten en stukkenlijsten over en weer sturen tussen Assu® en HDN.
De HDN koppeling wordt ook ondersteund door onze Appviseurs applicatie. Hiermee kan jouw eindklant altijd op de hoogte blijven van de status van diens hypotheek. Ook kan jouw eindklant zelf via de stukkenlijst de benodigde hypotheekstukken, zoals een werkgeversverklaring, digitaal versturen om zo de stukkenlijst in Assu® te completeren.
Een hele efficiënte koppeling dus die niet allen voor jou, maar ook voor jouw eindklanten veel voordelen biedt.
Op dit moment testen onze testkantoren de laatste processen en bouwen we aan een mooie set standaard workflows en sjablonen waarmee je direct van start kunt gaan om je hypotheekprocessen nog beter te optimaliseren.
Meer lezen over de HDN koppeling? Lees hier >>> dan verder.
Het feit dat je nu dit artikel leest bewijst dat je onze website gevonden hebt. Dat is mooi 🙂
Onze website is erg uitgebreid. Het stuk waar de meeste informatie in staat voor onze relaties, is het beveiligde Support portaal.
Op deze pagina mogen alleen Assu® gebruikers komen. Je vindt hier onder andere de volgende onderwerpen:
- A.i. Servicedesk: ons ticketsysteem waar je storingen, wensen of suggesties door kunt geven
- Assu®Store: de plek waar je terecht kunt voor het downloaden van selecties, workflows, sjablonen en formulieren.
- Wat is nieuw: hier delen we op wekelijkse basis de Assu® updates, maar je vindt hier ook informatie over Upgrades en onze apps Assu2Go en Appviseurs.
- Handleidingen: hier vind je de handleidingen van Assu®, Appviseurs app en web en Assu2Go.
- Nieuws: onder het kopje “nieuws” plaatsen we regelmatig nieuwsberichten die met ons en onze diensten te maken hebben.
- Uitgelicht: hier vind je extra uitleg over diverse onderwerpen die met Assu® te maken hebben.
De overige knoppen spreken voor zich. Zoek je meer verdieping in je Assu® kennis? Kijk dan eens onder “webinars” of “trainingen” om jouw kennis een boost te geven.
In onze Assu®Store bieden wij een breed scala aan producten aan, variërend van rapportages tot selecties. Ons doel is om jou te helpen bij jouw digitale transformatie en daarom zorgen we ervoor dat onze online webshop gebruiksvriendelijk is en gemakkelijk te navigeren, zodat jij niet onnodig veel tijd kwijt bent aan zaken die er niet toe doen ;).
De producten die we op dit moment aanbieden zijn geheel gratis. In de nabije toekomst breiden we onze webshop uit met betaalde diensten. We maken daarbij gebruik van een beveiligde betaaloptie. Ook kun je bij eventuele vragen of problemen contact opnemen met onze Support afdeling voor een snel en kundig advies.
Kortom, onze webshop heeft alles wat jij nodig hebt voor zowel persoonlijk gebruik als voor jouw bedrijf. Neem een kijkje en ontdek ons geweldig digitaal aanbod.
Neem een kijkje in de Assu®Store
Via het beveiligde Support Klantenportaal kun je in de Assu®Store komen.
* Inloggen met je Assu® inloggegevens!!
Wat kan ik vinden in de Assu®Store?
Op dit moment hebben we een ruim aanbod van producten die je gratis kunt downloaden.
Denk hierbij aan onderstaande opties:
- Workflows
- Selecties
- Rapportages
- Sjablonen
- Invulbare PDF sjablonen
Maak voordat je bestanden gaat importeren in je Assu® applicatie altijd eerst een backup. Zorg er ook voor dat je de bestanden niet hernoemt omdat Assu® bij sommige bestanden de benamingen nodig heeft voor een optimale werking van het pakket.
Hoe werkt het?
In de Assu®Store kun je door middel van een eenvoudig filter jouw producten tonen. Zoek je bijvoorbeeld een factuur rapportage? Vouw dan de categorie “Rapportage” open en vink “Factuur rapportage” aan. Je krijgt nu ons aanbod van factuur rapportages te zien.
Maak de keuze welke factuur rapportage je wilt bestellen. Kies voor “Toevoegen aan winkelwagen” om het product in je mandje te leggen.
Klik op het winkelwagentje om je bestelling definitief te maken. Door op “Afrekenen” te klikken kom je in het checkout formulier terecht waar je je bedrijfsgegevens dient in te vullen voordat je definitief op “Bestelling plaatsen” . Je laatste scherm is je bestellingen overzicht.
Een download besteld… en nu?
Je hebt zojuist een download besteld via onze Assu®Store. Je krijgt hiervan een bevestiging binnen per e-mail. In de e-mail staat een .ZIP bestand dat je ergens op je pc dient op te slaan (je bureaublad bijvoorbeeld). Pak het .ZIP bestand uit en het bestand dat je overhoudt dien je in Assu® te importeren op de juiste plek.
We hebben per download categorie een linkje naar de Assu® handleiding geplaatst zodat je gemakkelijk kunt zien hoe je het betreffende bestand importeert in Assu®.
Vragen of suggesties?
Heb je vragen of suggesties voor onze webshop? Aarzel dan niet om contact op te nemen via A.i.Servicedesk.
Met vriendelijke groeten,
Team A.i. Automatisering
Naast ons assurantie CRM pakket Assu® hebben we ook nog een tweetal apsps vol handige functionaliteiten voor jou, maar ook voor jouw klanten.
Assu2Go
Assu2Go is onze gratis app die in je basislicentie van Assu® zit. De app is bedoeld als “Assu® voor onderweg”.
Met onze app Assu2Go heb je altijd en overal toegang tot jouw actuele CRM gegevens! Assu2Go is namelijk 1 op 1 aan jouw assurantie software Assu® gekoppeld en zo dus altijd actueel.
Hierdoor heb je ook onderweg toegang tot jouw taken en agenda en ook de meest actuele klantgegevens inclusief product informatie bij de hand. Bekijk volledige dossiers of navigeer eenvoudig naar het juiste adres via de Google Maps-integratie. Je staat direct in verbinding met je klant en ook met je collega’s! We hebben zelfs een chatfunctie beschikbaar!
In de Assu2Go app kun je nu ook heel snel een PDF toevoegen via de “document toevoegen” optie.
Appviseurs
De Appviseurs app is een betaalde app voor jouw klanten. Met Appviseurs heeft jouw klant altijd zijn of haar adviseur op zak.
Jouw klant heeft onder andere de volgende mogelijkheden:
- documenten inzien
- chatten met de adviseur
- een schade melden
- alle producten inzien
Naast een app versie voor de mobiele telefoon is er ook een webversie van Appviseurs beschikbaar.
Je kunt vanaf nu ook hypotheek stukkenlijsten gebruiken in Appviseurs. Dit is een handige optie in combinatie met onze HDN koppeling.
Wil je meer weten over onze apps? Neem dan contact op met 1 van onze consultants.
Koppelingen
Nedasco koppeling:
De Nedasco koppeling legt vanuit Assu® een koppeling naar het extranet van de inkomenstool van Nedasco. In deze tool kun je vergelijken, offreren en aanvragen waarmee je binnen een paar klikken een uitgebalanceerd klantadvies hebt.NH1816 koppeling:
NH1816 heeft zijn ADN velden uitgebreid. We werken er hard aan om Assu® aan te laten sluiten op deze nieuwe velden waarmee we weer AFD proof zijn.Sneak preview AssuWeb
We bouwen dit jaar verder aan onze eerste versie van de webbased versie van Assu®: AssuWeb. Ben je ook nieuwsgierig naar de look en feel? Bekijk dan de video van het webinar.
Trek in meer webinars?
We hopen dat je veel op hebt kunnen steken van ons webinar. Trek in meer? Houd onze webinars pagina en onze publicaties dan goed in de gaten. Een overzicht van komende webinars die we voor je klaar hebben staan:
- Slimme formulieren webinar op 8 februari
- HDN webinar op 22 februari
- A.informatief webinar van Upgrade 1.2631 op 30 mei
Tot ziens bij 1 van onze volgende webinars.
Dit webinar nog een keer terugkijken?
Q en A bij dit webinar
Tijdens dit webinar was er ook tijd voor vragen. Maar omdat we in een kwartier tijd niet alle vragen konden beantwoorden, hebben we hieronder een overzichtje gemaakt van de veelgevraagde zaken en er ook gelijk een antwoord bij gezet. Waarbij wij willen zeggen: kan er nu iets niet en wil je dat dat wel kan in de toekomst? Meld de functionaliteit aan als wens via onze A.i. Servicedesk.
NH1816 gaat zijn ADN gegevens uitbreiden met velden die nu nog niet in Assu® op te halen zijn. Met de vernieuwde koppeling worden deze gegevens straks wel opgehaald.
Nedasco: er komt in Assu® een koppeling naar het extranet van de inkomenstool van Nedasco. In deze tool kun je vergelijken, offreren en aanvragen waarmee je binnen een paar klikken een uitgebalanceerd klantadvies hebt.
We hebben 3 soorten consultancy abonnementen voor je beschikbaar. De uren dat je consultancy krijgt zijn op basis van Teams uitleg van maximaal 1 uur. Hierdoor kun je alle informatie goed tot je nemen zonder dat je teveel informatie in 1 keer krijgt.
Wil je meer weten over de opties? Klik dan op de groene knop onderaan dit artikel.
Hulp of advies nodig?
Wil jij jouw bedrijfsprocessen nog verder optimaliseren op een manier die helemaal bij jouw bedrijf past? Denk dan eens aan ons consultancy abonnement.
Met het consultancy abonnement krijg je gericht advies van 1 van onze consultants en krijg je hulp bij de inrichting van jouw pakket aan de hand van jouw eigen processen.
Meer weten? Klik dan op onderstaande knop voor meer informatie: