Informatie en waar je het kunt vinden

informatie

Op zoek naar bomen in het bos?

Op zoek naar informatie en je hebt geen idee waar je het kunt vinden? Dat overkomt iedereen wel eens. Niet alles staat op dezelfde plek. Sommige informatie vind je in een handleiding, andere op internet en weer andere informatie hoor je vooral bij het koffieapparaat.

Aangezien wij voor onze klanten geen digitaal koffieapparaat hebben, zullen wij in dit artikel een overzicht voor jullie maken waar je onze belangrijkste informatie kunt vinden.

Onze handleiding(en):

Waarschijnlijk de meest gebruikte handleiding: de Assu® handleiding. Deze kun je vinden onder de F1 knop  van je assurantiepakket Assu®. Hij staat ook onder het witte boekje in Assu®.

Buiten Assu® vind je onze handleidingen ook terug op onze site: Handleidingen | A.i. automatisering (aiautomatisering.nl)

Assu Handleiding

In onze software handleidingen kun je op 3 manieren zoeken zoals je op de animatie hierboven ziet:

  • Via de “contents” : hier vind je alle onderwerpen van instellingen tot Werklijst terug
  • Via de “index”: hier vind je alle onderwerpen op alfabetische volgorde en een groot aantal zoekwoorden terug
  • Via de “search”: hier dien je zelf het zoekwoord in te voeren. De Onderwerpen die betrekking hebben op het woord dat je invoert worden getoond.

Naast de Assu® handleiding hebben we ook een handleiding voor onze apps Assu2Go en Appviseurs (app en web):

Appviseurs en Assu2Go

Voor wie deze apps (nog) niet kent vatten we even kort samen wat deze apps doen:

Assu2Go:

Assu2Go is een app waarmee je als adviseur ook onderweg je assurantiepakket bij de hand kunt hebben. De app koppelt aan je klantenbestand zodat je onderweg naar een klant of bij een klant bijvoorbeeld de volgende opties ter beschikking hebt:

  • chatten met je collega’s
  • inzage in je klantenbestand
  • chatten met je klanten

De app kan nog veel meer. Interesse in een demo? Neem dan contact met ons op.

De Assu2Go app valt binnen onze basislicentie van Assu®, hoeft dus niet apart ingeregeld te worden en is bovendien gratis!

Appviseurs:

Appviseurs is een app voor je klanten. Hiermee hebben zij eenvoudig inzage in hun eigen gegevens. Zo kan je klant bijvoorbeeld:

  • een schade melden via de app
  • al zijn of haar documenten bekijken
  • chatten met zijn of haar adviseur

 

Meer weten over de Appviseurs app en webapplicatie? Neem dan een kijkje op de Appviseurs website:

Appviseurs site
 
 

 

Nieuwsberichten:

Naast informatie in de vorm van handleidingen plaatsen we ook regelmatig nieuwsberichten

We hebben 3 soorten nieuwsberichten:

  • Nieuwsberichten op onze site
  • Nieuwsberichten in Assu®
  • Nieuwsberichten op social media

 

Nieuwsberichten op onze site:

Op onze site kom je via de Support pagina op ons overzicht met nieuwsberichten: Nieuwspagina | A.i. automatisering (aiautomatisering.nl). Hier delen wij informatie over bijvoorbeeld omnummeringen, nieuwe ontwikkelingen in onze programma’s, belangrijke SIVI updates. teveel om op te noemen, dus neem er gerust eens een kijkje.

 

Nieuwsberichten in Assu®:

Rechts onderin je scherm vind je de nieuwsberichten die wij regelmatig naar de Key Users sturen. We berichten je hier wanneer er bijvoorbeeld een storing is bij Aplaza, wanneer ons kantoor eerder sluit, dat we nieuwe medewerkers hebben of dat er nieuwe interessante ontwikkelingen zijn.

Nieuwsberichten tegel in Assu

Een ander soort nieuwsbericht in Assu® is de “Wat is nieuw” die je op je scherm krijgt wanneer er een Upgrade is. 2 tot 3 keer per jaar komt er een nieuwe versie uit van Assu® en wanneer dat het geval is zie je dat aan een popup scherm met daarin wat er nieuw is. Vind je deze popup vervelend om te blijven zien als je hem gelezen hebt? Vink hem dan uit door links onderin de popup een vinkje te zetten. Het schermpje met daarin de wat is nieuw kun je altijd weer tonen door via het witte boekje naar “Wat is nieuw tonen” te klikken:

Wat is nieuw tonen in Assu

Als je op “Klik hier voor alles wat nieuw is” klikt dan kom je op de “Wat is nieuw” van de versie waarin je werkt.

De “Wat is nieuw” van de meest recente Upgrade met daarin ook gelijk een overzicht van de bijbehorende Updates kun je ook altijd op onze site vinden via- Support- Wat is nieuw onder het lampje.

 

Nieuwsberichten op social media:

Qua social media maken wij gebruik van LinkedIn. Hierin delen wij informatie die niet alleen voor onze eigen gebruikers interessant is, maar ook voor mensen die (nog) geen Assu® gebruiker zijn.

 

uitgelicht

 

Uitgelicht artikelen:

Naast nieuwsberichten kun je op onze site ook “Uitgelicht” artikelen terugvinden. Dit zijn “specials” over nieuwe producten, nieuwe koppelingen of uitleggen over bepaalde functionaliteiten binnen Assu®.

Wanneer onze Support afdeling bijvoorbeeld rond de kerst veel vragen krijgt over selecties, dan zorgen wij ervoor dat er hier een special komt te staan die je alles uitlegt wat met selecties te maken heeft.

trainingen

Trainingen en webinars:

Naast informatie in woord bieden wij ook een aantal trainingen en webinars aan. De trainingen worden op onze locatie in Breda gegeven of digitaal via een Teams sessie. De webinars bieden wij uitsluitend via Teams aan.

 

diverse informatie

Informatie over tickets in A.i. Servicedesk:

Ben je een nieuwe Assu® gebruiker en je weet nog niet alles over A.i. Servicedesk. Kijk dan op onze pagina over A.i. Servicedesk en lees daar oa meer over de volgende onderwerpen:

  • de ticketstatus aanpassen
  • ticketafhandeling waarderen
  • welke ticketstatussen zijn er
  • hoe escaleer ik een ticket?

 

Diverse informatie:

Bovenstaande informatiebronnen worden vaak gebruikt, dus daarom hebben wij ze 1 voor 1 voor je benoemd in dit artikel. We hebben nog veel meer informatie op onze website staan, maar aangezien je deze informatie niet dagelijks nodig hebt zullen we de onderwerpen hier even kort benoemen:

  • informatie over omnummeringen: deze informatie vind je in dit artikel
  • Informatie over onze Updates en Upgrades: deze informatie kun je hier vinden
  • informatie over hotfixes kun je hier vinden
  • Informatie over onze koppelingen: Assu® bevat veel koppelingen. Nieuwsgierig welke dat zijn? Klik dan snel hier.
  • Informatie over ons wensentraject: Wist je dat je zelf wensen in kunt dienen voor onze software? Nee? Klik dan hier om meer te lezen.

 

We hopen dat we je met bovenstaande voorbeelden een goed beeld hebben kunnen geven over welke informatieve bronnen wij je te bieden hebben. Mis je informatie of heb je een idee voor meer informatie? Deel dit dan met ons. We horen het graag als we je van meer informatie kunnen voorzien.

 

Met vriendelijke groeten,

team A.i. Automatisering

demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...